Cyrk na Facebooku: Znany piosenkarz polubił Lidla, a teraz grozi mu prawnikami

Wydawałoby się, że wszyscy, którzy używają Facebooka, wiedzą, jak działa przycisk Like. A tu taka niespodzianka. Lider zespołów Lipali i lllusion zagroził Lidlowi prawnikami na Facebooku za to, że w jego profilu pojawiła się informacja o polubieniu tej marki. Informacja, która pojawić się może tylko w jeden sposób.

Na Facebooku przydałby się nowy przycisk (Fot. Flickr/hans.gerwitz/Lic. CC by-sa)
Na Facebooku przydałby się nowy przycisk (Fot. Flickr/hans.gerwitz/Lic. CC by-sa)
Michał Michał Wilmowski

Wydawałoby się, że wszyscy, którzy używają Facebooka, wiedzą, jak działa przycisk Like. A tu taka niespodzianka. Lider zespołów Lipali i lllusion zagroził Lidlowi prawnikami na Facebooku za to, że w jego profilu pojawiła się informacja o polubieniu tej marki. Informacja, która pojawić się może tylko w jeden sposób.

Lidl Polska to popularna marka na Facebooku, którą obecnie lubi 136 tys. osób. Nic dziwnego, wielu Polaków kupuje w Lidlu, są też wśród nich zapewne znani Polacy. Niektórzy z nich jednak uważają, że robienie zakupów w taniej sieci to straszny wstyd, który wpływa negatywnie na ich wizerunek jako osób publicznych.

Użytkownicy Wykopu wygrzebali taką oto perełkę:

Fot. Facebook
Fot. Facebook

Tak, tak, dobrze widzicie. Pan Tomasz Lipnicki, wokalista popularnego kiedyś zespołu Illusion, polubił na Facebooku Lidla (nie ma innego sposobu, żeby informacja o lajku pojawiła się na jego profilu), a teraz ma do tej marki pretensje. Ba, grozi jej nawet prawnikami firmy, "z którą współpracuje jako artysta".

Chylę czoła przed administratorem fanpage'u oskarżonego o rujnowanie wizerunku artysty, nie wiem, czy ja bym potrafił zachować powagę i spokój w takiej sytuacji. Ten jednak zareagował w pełni profesjonalnie.

Czego nie można powiedzieć o artyście. Na jego, a jakże, otwartym dla wszystkich, profilu facebookowym, można znaleźć dowody na to, że bardzo go zainteresowały komentarze na Wykopie. Informuje także na swojej Tablicy, że nigdy nie był, nie jest i nie będzie artystą (czemu w takim razie tak właśnie określił się w poście na Timelinie Lidla?).

Obraz

Ciekawa sprawa z tymi naszymi gwiazdami. Podczas gdy zachodni celebryci nie mają problemu z wykorzystywaniem social media do autopromocji i bardzo rzadko popełniają wpadki, nasi wyraźnie wciąż uważają Internet za zagrożenie, siedlisko piratów i hejterów. Przykłady pewnie znacie: Kazik Staszewski, Zbigniew Hołdys, Jarosław Kuźniar.

I mimo że kolejne lata mijają, nic w tej materii się nie zmienia.

Źródło: Wykop

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.