Czy jesienią EA przesadziło z nowymi tytułami?

Rok temu EA zmieniło swój wizerunek. Z wydawcy, który co roku wypuszcza odgrzewane kotlety stali się kuźnią nowych marek. I tak zaraz po sobie dostaliśmy Dead Space i Mirror's Edge. Takiego wysypu nowych tytułów od Elektroników nie spodziewajmy się jesienią 2009 r.

dead-space1
dead-space1
Michał Kowal

Rok temu EA zmieniło swój wizerunek. Z wydawcy, który co roku wypuszcza odgrzewane kotlety stali się kuźnią nowych marek. I tak zaraz po sobie dostaliśmy Dead Space i Mirror's Edge. Takiego wysypu nowych tytułów od Elektroników nie spodziewajmy się jesienią 2009 r.

*Dead Space i Mirror's Edge *odbiły się wydawcy sporą czkawką. Tak na ten temat rozprawia Frank Gibeau z EA:

*Myślę że za dużo nowych gier wypuściliśmy zaraz obok siebie jesienią 2008 r. *

Chciałbym móc je rozdzielić i znaleźć dla nich lepsze momenty do debiutu. Wydłużyłbym ich czas marketingu. Cykle marketingowe były bardzo krótkie. Zabrakło środków aby zbudować bazy fanów, społeczności i zdobyć długofalowy popyt.

Teraz w perspektywie wybrałbym najprawdopodobniej inne daty premiery dla Mirror's Edge i Dead Space.

Trudno się nie zgodzić.

Mam nadzieję, że jest to zapowiedź wycofywania kilku premier z okresu przedświątecznego. Branża gier jest ciągle strasznie sezonowa. Są miesiące gdy nic się nie dzieje. Wydawcy, którzy decydują się na premierę w takim terminie przeważnie dużo zyskują. Tak zrobił Capcom wydając *Resident Evil 5 *w marcu i wcale na tym nie stracił.

A okres przed świętami? Nikt nie jest w stanie kupić i zagrać we wszystkie gry, które go interesują. Jest ich po prostu za dużo.

Źródło: Gamasutra

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.