Czy tak będą wyglądały opakowania przyszłości?

Projektanci z firmy A2591 postanowili przerobić opakowania znanych smakołyków na własny, minimalistyczny sposób. W ten sposób powstały dwie koncepcje: pierwsza, pozbawiona większości dodatków, i druga, niemająca nic poza logo i nazwą. Rezultat okazał się zaskakująco efektowny.

Nutella
Nutella
Jakub Tabaczewski

Nutella
Nutella
Nutella
Nutella
Corn Flakes
Corn Flakes
Red Bull
Red Bull
Nesquick
Nesquick
Toffifee
Toffifee
Pringles
Pringles
Schweppes
Schweppes
Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.