DC Universe Online - data premiery i ceny za abonament

DC Universe Online - data premiery i ceny za abonament

DC Universe Online - data premiery i ceny za abonament
Mateusz Gajewski
22.12.2010 18:13

Już niebawem trafi do sklepów rozbudowana gra sieciowa DC Universe Online. Zagrają w nią posiadacze komputerów PC, ale także maniacy konsoli. Niestety, grę tworzy studio SONY Online Entertainment Austin, więc osoby mające sprzęt Microsoftu mogą jedynie o niej pomarzyć. Dla fanów oczekujących na ten tytuł mamy trzy wiadomości. Jedna z nich jest niestety zła.

Już niebawem trafi do sklepów rozbudowana gra sieciowa DC Universe Online. Zagrają w nią posiadacze komputerów PC, ale także maniacy konsoli. Niestety, grę tworzy studio SONY Online Entertainment Austin, więc osoby mające sprzęt Microsoftu mogą jedynie o niej pomarzyć. Dla fanów oczekujących na ten tytuł mamy trzy wiadomości. Jedna z nich jest niestety zła.

Po pierwsze - premiera. Sprawa najważniejsza. W Europie w DC Universe Online zagramy już 12 stycznia. Trochę wcześniej, niż się spodziewaliśmy. Data ta jest już jednak pewna, ponieważ gra pojechała do tłoczni. W pudełku oprócz samej gry (PC i PS3) znajdziemy także klucz pozwalający nam grać przez 30 dni. I tutaj się zaczynają schody.

Druga wiadomość jest taka, że znamy ceny abonamentu za DC Universe Online. Informacja ta łączy się bezpośrednio z trzecią wiadomością - tą złą. Ceny są niestety bardzo wysokie.

  • 1 miesiąc – 12,99 euro
  • 3 miesiące – 34,99 euro
  • 6 miesięcy – 64,99 euro
  • 12 miesięcy – 124,99 euro(dotyczy tylko PC)
  • abonament na \całe życie\ – 179,99 euro (tylko na PC)

Jeśli ktoś uwielbia ekipę DC, to z pewnością cena nie będzie dla niego barierą. Pozostałych raczej zniechęci. Może jeszcze gdyby na konsolach była dostępna opcja abonamentu na "całe życie". Ale i tak - cena praktycznie identyczna jak za nowego Xboxa 360! Sami sobie odpowiedzcie, w co lepiej zainwestować...

Źródło: blog playstation

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)