Doczekamy się bardzo denerwujących reklam w grach?

Reklamy w grach stają się chlebem powszednim. Najczęściej pojawiają się w formie billboardów lub, które w żaden sposób nie przeszkadzają w same rozgrywce. Niestety, reklamy mają wejść na kolejny, bardzo denerwujący poziom. Chodzi o coś naprawdę denerwującego!

reklama-w-grze
reklama-w-grze
Damian

Reklamy w grach stają się chlebem powszednim. Najczęściej pojawiają się w formie billboardów lub, które w żaden sposób nie przeszkadzają w same rozgrywce. Niestety, reklamy mają wejść na kolejny, bardzo denerwujący poziom. Chodzi o coś naprawdę denerwującego!

Firma Ubisoft na odbywającym się w Nowym Jorku Microsoft Advertising's Gaming Upfront miała swoje krótkie wystąpienie. To właśnie na nim pokazano coś, co powinno zaniepokoić wszystkich grrraczy.

Wyobraźcie sobie, że na ekranie widzicie grę Splinter Cell: Conviction. W grze wybieramy akurat sposób torturowania naszego przeciwnika. Gdy ten już ma dostać po gębie lub wylądować głową w ubikacji... naszym oczom ukazuje się reklama! I to nie byle jaka, bo główny bohater w niej uczestniczy, wypowiadając słowa "is this the new Degree deodorant I should buy?" (ang. czy to jest nowy dezodorant Degree, który powinienem kupić?). Nie jest to mój wymysł. Sam Fischer naprawdę powiedział coś takiego!

Ja rozumiem, że mamy kryzys, że wszędzie trzeba szukać sposobów na zarobienie pieniędzy, ale bez przesady! Gdybym zobaczył coś takiego, to chyba od razu wyrzuciłbym płytę z grą przez okno. A co Wy sądzicie na ten temat?

Źródło: Joystiq

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.