Discover the Secret: plakat City of Ember już bez tajemnic

Piotr Guszkowski

04.09.2008 17:00

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Trwa prawdziwa inwazja nowych plakatów. Tym razem Walden Media prezentuje najnowszy plakat promujący przygodowy film fantasy City of Ember, ekranizację powieści Jeanne Duprau w reżyserii Gila Kenana. W rolach głównych występują Harry Treadaway, Saoirse Ronan, Bill Murray, Toby Jones, Tim Robbins, Martin Landau oraz Marianne Jean-Baptiste. Na ekranach kin w Stanach Zjednoczonych film pojawi się 10 października.

Trwa prawdziwa inwazja nowych plakatów. Tym razem Walden Media prezentuje najnowszy plakat promujący przygodowy film fantasy City of Ember, ekranizację powieści Jeanne Duprau w reżyserii Gila Kenana. W rolach głównych występują Harry Treadaway, Saoirse Ronan, Bill Murray, Toby Jones, Tim Robbins, Martin Landau oraz Marianne Jean-Baptiste. Na ekranach kin w Stanach Zjednoczonych film pojawi się 10 października.

Zagraniczne serwisy określiły epicki plakat City of Ember tandetnym połączeniem koncepcji plakatów Podróży do wnętrza ziemi 3D i Goonies. I rzeczywiście, coś w tym porównaniu jest. Grafikom zabrakło oryginalnego pomysłu, a odejście od pierwotnej stylistyki materiałów promocyjnych nie wyszło plakatowi na dobre.

Kolejne pokolenia mieszkańców miasta Ember żyły dostatnio i szczęśliwie w opromienionym milionem świateł podziemnym świecie. Jednak kiedy potężny generator ? pulsujące serce miasta ? zaczyna szwankować, imponujące lampy oświetlające metropolię zaczynają przygasać.

Dwoje nastolatków Lina (Ronan) i Doon (Treadaway) zaczynają wyścig z czasem, próbując wymyślić sposób ucieczki mieszkańców z konającego miasta. Aby zrealizować ten plan, muszą rozszyfrować prastare sekrety. Gorąco popiera ich burmistrz metropolii (Murray), charyzmatyczny showman, który jak każdy rasowy polityk w trudnej sytuacji, stara się zadowolić masy.

Foto: Walden Media

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także