Dobry show - dobry początek

Dobry show - dobry początek
K Falernowa

05.09.2008 10:00

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Google tak solidnie zachwalał swoją nową przeglądarkę internetową, że odniosło to całkiem niezły skutek. Mimo wykazanych bardzo szybko błędów i niedoróbek, przeglądarka Google Chrome została od czasu premiery pobrana przynajmniej 14 mln razy.

Statystyki popularności Google Chrome przeprowadziła firma Net Applications, monitorująca Internet i mierząca rynkowe udziały przeglądarek internetowych. Zgodnie z jej danymi, wejście Chrome na rynek było bardzo efektowne: już po dwóch godzinach od premiery jej udział przekroczył 0,5%. 1% udziałów Chrome przekroczyło w ciągu zaledwie 10 godzin.

Google tak solidnie zachwalał swoją nową przeglądarkę internetową, że odniosło to całkiem niezły skutek. Mimo wykazanych bardzo szybko błędów i niedoróbek, przeglądarka Google Chrome została od czasu premiery pobrana przynajmniej 14 mln razy.

Statystyki popularności Google Chrome przeprowadziła firma Net Applications, monitorująca Internet i mierząca rynkowe udziały przeglądarek internetowych. Zgodnie z jej danymi, wejście Chrome na rynek było bardzo efektowne: już po dwóch godzinach od premiery jej udział przekroczył 0,5%. 1% udziałów Chrome przekroczyło w ciągu zaledwie 10 godzin.

Zapewne nie ma się co jeszcze za bardzo cieszyć, ponieważ większość ściągających Chrome zaraz po jego premierze zrobiła to zapewne z czystej ciekawości - lub, tak jak my, dla testów. Nie oznacza to bynajmniej, że 14 milionów osób "przesiadło się" na stałe na Chrome, a więc Firefox i Internet Explorer chwilowo nie mają się czym martwić.

Jeśli jednak poprawki zostaną naniesione a przeglądarka uzyska kilka dodatkowych funkcji, całkiem możliwe jest, że odniesie faktyczny rynkowy sukces. Działa niewątpliwie szybko i zastosowano w niej kilka rzeczywiście interesujących rozwiązań.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także