Doc Brown pogrąża się jeszcze bardziej... [wideo]

Doktor Emmett Brown - znany wszystkim bohater Powrotu do przyszłości - przybywa w wehikule czasu do 2011 roku. Wszystko po to, żeby... wystąpić w argentyńskiej reklamie. Fani kultowego filmu SF załamują ręce.

Doc Brown pogrąża się jeszcze bardziej... [wideo]
Grzegorz Nowak

08.09.2011 16:00

Doktor Emmett Brown - znany wszystkim bohater Powrotu do przyszłości - przybywa w wehikule czasu do 2011 roku. Wszystko po to, żeby... wystąpić w argentyńskiej reklamie. Fani kultowego filmu SF załamują ręce.

Ostatnio Paweł pisał o pojawieniu się filmiku na YouTube, który pokazuje doktora Browna w zupełnie nowej roli. Tamto nagranie było jedynie zwiastunem kampanii reklamowej. Na starość poczciwy naukowiec został twarzą sieci argentyńskich sklepów elektronicznych Garbarino.

Poprzedni filmik był stylizowany na przypadkowe nagranie wykonane komórką przez zaskoczonych przechodniów. Teraz koniec owijania w bawełnę - doktor wprost przyznaje się, że został twarzą kampanii reklamowej i nie może wyjść z zachwytu nad nowymi gadżetami, które piętrzą się w sklepach z elektroniką. W kolejny nagraniu widzimy jak Doc Brown odpowiada na pytania ciekawych dziennikarzy podczas konferencji prasowej.

Pomimo tego, że reklamy są nawet zabawne i miło jest znów zobaczyć Christophera Lloyda w starej roli, nie da się jednak ukryć, że dla większości fanów to zwykła profanacja. Sprowadzenie bohatera kultowej trylogii do poziomu marketingowej maskotki mocno odczuli wszyscy ci, którzy w młodości marzyli o posiadaniu własnego DeLoreana. Uważacie, że to dobry pomysł na kampanię reklamową?

Źródło: geekologie.com

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.