Dragon Age: Origins - walka ma wiele twarzy
W grach RPG chodzi o wczucie się w rolę bohatera. Chodzi też o przemierzanie wielkiego świata i rozwiązywanie zadań na różne sposoby. Jednak żaden tytuł tego rodzaju nie może się obyć bez dobrego systemu walki. Zobaczcie jak tłuc się będziemy w Dragon Age: Origins.
09.07.2009 12:24
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
W grach RPG chodzi o wczucie się w rolę bohatera. Chodzi też o przemierzanie wielkiego świata i rozwiązywanie zadań na różne sposoby. Jednak żaden tytuł tego rodzaju nie może się obyć bez dobrego systemu walki. Zobaczcie jak tłuc się będziemy w Dragon Age: Origins.
W czwórkę na jednego:
[swf]http://www.gametrailers.com/remote_wrap.php?mid=52505[/swf]
To samo tylko inaczej:
[swf]http://www.gametrailers.com/remote_wrap.php?mid=52501[/swf]
Teraz starcie bardziej równe liczebnie:
[swf]http://www.gametrailers.com/remote_wrap.php?mid=52503[/swf]
Mocny powiew starej szkoły (ciosy latające w powietrzu) wzbogacony wieloma błyszczącymi wybuchami.
O samej grze już trochę pisaliśmy. Jeżeli chcecie wiedzieć więcej zajrzyjcie tutaj.
Na zakończenie jeszcze starszy trailer promujący pokojowe rozwiązywanie problemów, zwracający uwagę na rozbudowany świat gry, wiele możliwości rozwiązania zadań i potęgę dialogu:
[swf]http://www.gametrailers.com/remote_wrap.php?mid=49053[/swf]
Premiera na PC, PS3 i Xbox 360 w listopadzie.
Źródło: gametrailers