Dwa Kinecty i mamy skaner 3D [wideo]

Dwa Kinecty, trochę zdolności programistycznych i mamy skaner tworzący trójwymiarowe modele naszego otoczenia. Wspominaliśmy już o tej przeróbce. Dzisiaj wracamy do niej z nowym pokazem możliwości.

Szymon Adamus

01.12.2010 10:40

Dwa Kinecty, trochę zdolności programistycznych i mamy skaner tworzący trójwymiarowe modele naszego otoczenia. Wspominaliśmy już o tej przeróbce. Dzisiaj wracamy do niej z nowym pokazem możliwości.

System stworzył niejaki Oliver Kreylos i sam przyznaje na filmie, że nie jest jeszcze doskonały... ale niezły. Jest sporo czarnych luk w trójwymiarowym modelu. Ale i tak możliwości są kolosalne.

Można by powiedzieć, że nawet większe niż w przypadku oficjalnych gierek, które póki co nie rzucają na kolana pod względem wykorzystania potencjału drzemiącego w Kinect. Pytanie tylko, czy Microsoft w końcu zacznie je wykorzystywać, czy najciekawsze możliwości będziemy jednak oglądać na fanowskich przeróbkach?

2 Kinects 1 Box

[cytat]Oto pierwszy test strumienia wideo z dwóch kamer Kinect połączonych w jedną, trójwymiarową rekonstrukcję - pisze autor pod filmem. Kamery zostały ustawione pod kątem około 90 stopni i skierowane na ten sam punkt w trójwymiarowej przestrzeni.[/cytat]

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.