EA dla swych graczy zrobi wszystko!

EA dla swych graczy zrobi wszystko!
Igor Chrustek

14.10.2008 18:28

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Chłopaki z EA Redwood Shores poważnie potraktowali proces tworzenia gry Dead Space. Chcąc nadać ciężkiego, powykręcanego i krwawego klimatu swojej produkcji deweloperzy zdecydowali się na coś, na co normalny człowiek by się nie zgodził. Główny producent DS, Glen Schofield nie ukrywał przed światem faktu, że programiści i graficy przez spory okres czasu szczegółowo studiowali ludzkie ciało. A raczej jego pozostałości - zdjęcia z wypadków samochodowych, poćwiartowane korpusy ludzkie, oderwane kończyny i morze juchy. Kto to by wytrzymał?

Chłopaki z EA Redwood Shores poważnie potraktowali proces tworzenia gry Dead Space. Chcąc nadać ciężkiego, powykręcanego i krwawego klimatu swojej produkcji deweloperzy zdecydowali się na coś, na co normalny człowiek by się nie zgodził. Główny producent DS, Glen Schofield nie ukrywał przed światem faktu, że programiści i graficy przez spory okres czasu szczegółowo studiowali ludzkie ciało. A raczej jego pozostałości - zdjęcia z wypadków samochodowych, poćwiartowane korpusy ludzkie, oderwane kończyny i morze juchy. Kto to by wytrzymał?

*Zdajemy sobie sprawę, że jest to obrzydliwe. Jednak była to jedyna droga do tego, by w bardzo realistyczny sposób przedstawić sceny gore w naszej produkcji *- mówi Glen - właśnie temu niesamowitemu doświadczeniu zawdzięczamy tak przekonujące obrazy śmierci w Dead Space. Powodem tak radykalnego działania był wstępny projekt zmasakrowanych ciał w grze, które wyglądały mało przekonująco, a nawet śmiesznie. Schofield nie czekając dłużej postanowił działać.

Źródło: Videogaming247

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także
Komentarze (0)