Ekrany LED w biznesie

Ekrany LED w biznesie
Źródło zdjęć: © Pexels
Materiał partnerski

27.10.2019 13:39

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Ekrany LED są coraz powszechniej stosowane – m.in. w branży reklamowej, handlu, akcjach społecznych czy w biznesie. Można je wykorzystywać zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz budynku i oferują wiele możliwości, których próżno oczekiwać od ekranów tradycyjnych. Pełnią też ważną rolę w biznesie – dla nowoczesnych marek ekrany biznesowe służą też jako innowacyjna wizytówka.

Ekrany profesjonalne Digital Signage

Co kryje się pod pojęciem „Digital Signage”? Jest to zestaw nowoczesnych narzędzi, które pozwalają na elektroniczną prezentację wybranych treści wizualnych – zwykle atrakcyjnych i podanych w kreatywny sposób – na różnych nośnikach i w konkretnych miejscach (zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz). Wyświetlają one wcześniej zaplanowany komunikat w centralnym systemie zarządzania treścią.

Mogą to być ogromne telebimy i niewielkie ekrany, stworze w oparciu o różne technologie – obecnie jedną z najpopularniejszych jest LED. Warto wybierać produkty światowych liderów Digital Signage. Na rynku dostępne są m.in. ekrany biznesowe Samsung, LG, Philips itd. – są to producenci, którzy nieustannie inwestują w rozwój najnowszych technologii. Innowacyjne systemy Digital Signage można integrować z wybranymi systemami zewnętrznymi, co pozwala na niemal nieograniczone możliwości rozbudowy platformy.

Ekrany biznesowe – dopasowane do potrzeb

Ekrany LED zbudowane są z nowoczesnych diod elektroluminescencyjnych i oferują wysoką jakość obrazu oraz pełne, odpowiednio nasycone barwy i wyraźne detale. Są to wyjątkowo skuteczne narzędzia reklamowe i biznesowe, które w dużym stopniu pomagają w osiągnięciu sukcesu.

Z systemów tych chętnie korzystają m.in. sklepy, hotele, SPA, obiekty sportowe, nieruchomości komercyjne, dealerzy samochodowi itd. Zależnie od prowadzonej działalności, można dobrać odpowiednie rozwiązania. Warto skorzystać ze wsparcia opiekuna handlowego danej marki, który poprowadzi przez kolejne etapy zakupu i obsługi wyświetlaczy i dobierze najlepsze ekrany biznesowe, odpowiadające potrzebom i oczekiwaniom firmy.

Ekrany Digital Signage to nie duże telewizory

Mimo że z pozoru przypominają po prostu duże telewizory, ekrany profesjonalne Digital Signage to nowoczesne urządzenia wielkoformatowe o szerokich możliwościach. Są to m.in. ekrany biznesowe LED, ściany LED itp. Rozwiązania te są coraz powszechniej stosowane, m.in. prezentują ofertę danej marki, sklepu, centrum handlowego, dealera motoryzacyjnego itd.

Ekrany profesjonalne Digital Signage składają się m.in. z monitorów, ale są one tylko jednym z wielu elementów nowoczesnego systemu Digital Signage. Te wielofunkcyjne urządzenia mają stosunkowo skomplikowaną budowę, aby wybrany komunikat pojawiał się w odpowiednim czasie na konkretnych monitorach.

W świecie cyfrowej komunikacji innowacyjne rozwiązania Digital Signage doskonale uzupełniają – a powoli też wypierają – tradycyjne formy przekazu. Wysoka jakość i atrakcyjność obrazu, dynamika, odwzorowanie kolorów i szczegółów, a także umiejętność wzbudzania zainteresowania i skupiania uwagi potencjalnego klienta na dłużej sprawiają, że ich działanie jest wyjątkowo skuteczne, a liczne firmy coraz chętniej w nie inwestują.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)