Every Body has Different Tastes: obrzydliwy plakat Dying Breed
Zazwyczaj wyszukujemy dla Was plakaty promujące najbardziej oczekiwane czy najciekawsze naszym zdaniem produkcje kinowe. Tym razem wspomnę o filmie, który zapewne nie zawita do Polski nawet w dystrybucji na DVD. Oto horror Dying Breed. Obok tego plakatu nie sposób przejść obojętnie.
Zazwyczaj wyszukujemy dla Was plakaty promujące najbardziej oczekiwane czy najciekawsze naszym zdaniem produkcje kinowe. Tym razem wspomnę o filmie, który zapewne nie zawita do Polski nawet w dystrybucji na DVD. Oto horror Dying Breed. Obok tego plakatu nie sposób przejść obojętnie.
Podobno w Australii odmówiono rozwieszenia plakatów Dying Breed na przystankach autobusowych. Nic dziwnego.
Film zrealizowany przez studio Ambience Entertainment przywołuje legendę kanibala Alexandra Pearce'a: irlandzkiego zbiega z kolonii karnej u wybrzeży Tasmanii, który przetrwał dzięki zjedzeniu współtowarzyszy ucieczki. Po niespełna dwustu latach naukowa ekspedycja odnajduje w dżungli jego potomków...
Obraz, za kamerą którego stanął Jody Dwyer, jest reklamowany nazwiskami dwóch aktorów - Leigh Whannella (scenarzysta i Adam z pierwszych trzech* Pił) oraz Nathana Phillipsa (Wolf Creek, Węże w samolocie*).
Foto: Ambience Entertainment
Źródło: Internet Movie Poster Awards