Fable 2 - 38 godzin dialogów
Pierwsza część gry Petera Molyneuxa - Fable - nie spełniła do końca oczekiwań graczy. Wizjoner Piotruś nieco rozpędził się ze snuciem planów o potędze swojego RPG-a. Chcąc się niejako zrehabilitować, a właściwie to zarobić na popularności gry, tworzy sequel. Ci, którym pierwsza część przypadła do gustu ucieszą się na wieść o nowych detalach odnośnie Fable 2. Studio Side wzięło się do pracy nagrywając dźwięki świata przedstawionego w grze. Firma zatrudniła ponad 45 aktorów w wieku od 8 do 80 lat, którzy podłożyli swe głosy blisko dwóm tysiącom NPC-ów.
Pierwsza część gry Petera Molyneuxa - Fable - nie spełniła do końca oczekiwań graczy. Wizjoner Piotruś nieco rozpędził się ze snuciem planów o potędze swojego RPG-a. Chcąc się niejako zrehabilitować, a właściwie to zarobić na popularności gry, tworzy sequel. Ci, którym pierwsza część przypadła do gustu ucieszą się na wieść o nowych detalach odnośnie Fable 2. Studio Side wzięło się do pracy nagrywając dźwięki świata przedstawionego w grze. Firma zatrudniła ponad 45 aktorów w wieku od 8 do 80 lat, którzy podłożyli swe głosy blisko dwóm tysiącom* NPC-ów*.
Spece od strony audio w Fable 2 zapewniają, że ścieżka dźwiękowa doskonale harmonizuje się ze światem gry. Aktorzy dołożyli starań, by ukazać odrębny charakter każdej z postaci, która przemówi ludzkim głosem. Wynik projektu Molyneuxa jest imponujący. Dwa studia nagraniowe przechwyciły blisko 38 godzin dialogów, co przekłada się na 370 tysięcy słów. Peter zapewnia, że całość została zrealizowana w sposób profesjonalny, więc efekt ciężkiej pracy Lionhead zostanie doceniony przez fanów Fable.
Zobaczymy.
Źródło: CVG