Facebook uprości zarządzanie prywatnością

Facebook uprości zarządzanie prywatnością
02.12.2009 18:03
Mark Zuckerberg/Fot. Flickr/Mathoov/Attribution-Nonc.-No Der. 2.0
Mark Zuckerberg/Fot. Flickr/Mathoov/Attribution-Nonc.-No Der. 2.0
Andrzej Biernacki
Andrzej Biernacki

Szef Facebooka Mark Zuckerberg pochwalił się, że jego witryna ma już 350 milionów użytkowników. Jednocześnie zapowiedział, że serwis uprości zarządzanie prywatnością. Zlikwiduje grupy, do których nieraz należą miliony ludzi.

Szef Facebooka Mark Zuckerberg pochwalił się, że jego witryna ma już 350 milionów użytkowników. Jednocześnie zapowiedział, że serwis uprości zarządzanie prywatnością. Zlikwiduje grupy, do których nieraz należą miliony ludzi.

Zdobycie kolejnych 50 milionów fanów zajęło Facebookowi 2,5 miesiąca. Zuckerberg przyznał, że rozwój witryny zmienił jej charakter i dotychczasowe rozwiązania w zakresie ochrony prywatności przestały się sprawdzać.

Mark chce, aby użytkownik mógł definiować ustawienia przy publikacji każdego, nawet najmniejszego elementu - zdjęcia, postu, komentarza. Niektóre moduły konfiguracji zostaną połączone tak, aby interfejs był bardziej przejrzysty.

Regionalne sieci, do których należą nieraz miliony ludzi, zostaną zlikwidowane. Aby ułatwić użytkownikom zmiany zostanie zaprojektowany specjalny przewodnik ułatwiający konwersję ustawień.

Wprowadzane za kilka tygodni modyfikacje mają bardziej otworzyć Facebooka na świat. Więcej wpisów ma mieć charakter publiczny. W ten sposób społeczność chce rywalizować z Twitterem.

Źródło: TechCrunch

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)