FacebookNow - wideo z konferencji

W wywiadzie realizowanym przez LookrTV na kilka pytań odpowiada Blake Chandlee, VP and Commercial Director Facebook'a. Warto obejrzeć!

FacebookNow - wideo z konferencji
Piotr Mazanek

W wywiadzie realizowanym przez LookrTV na kilka pytań odpowiada Blake Chandlee, VP and Commercial Director Facebook'a. Warto obejrzeć!

Według ostatnich badań comScore Facebook jest czwartym co do wielkości serwisem internetowym. Nie dziwi więc że  warszawska konferencja FacebookNow wzbudzała wiele emocji. Oprócz Blake'a Chandllee w głównym panelu dyskusyjnym wzięli udział także Rafał Agnieszczak /fotka.pl, społeczności.pl/ oraz Michał Brański /grupa o2/. Samemu panelowi poświęcę oddzielny wpis ponieważ działo się tam sporo ciekawych rzeczy ;)

W tej chwili wrzucam jedyny jak na razie dostępny materiał video z FacebookNow. (wkrótce powinna ukazać się wersja z tłumaczeniem).

Marcin Woźniak z Arbo rozmawia z Blakem Chandlee głównie o wzroście Facebooka w Polsce. W 2009 roku serwis wyprzedził pod względem oglądalności Fotkę czy Grono. W związku z popularnością jaką cieszy się Facebook nie bez znaczenia pozostaje kwestia prywatności która została poruszona zarówno jeśli chodzi o możliwość zarządzania ustawieniami jak postępującą symbiozę portalu ze smartfonami. Ewolucja Facebooka i przeniesienie go do komórek to zdaniem Blake'a klucz do sukcesu nowoczesnego serwisu społecznościowego.

Ciekawym pytaniem a jednocześnie pstryczkiem w nos Blake'a była kwestia modelu biznesowego oraz podejścia serwisu do reklam. Według przedstawiciela Facebooka użytkownicy nie wystrzegają się reklam - oni mijają szerokim łukiem te złe reklamy ;)

Materiał wideo dostępny TUTAJ

Źródło: Lookr.tv

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.