Facet w szlafroku podróżuje przez świat. Śledzą go tysiące internautów

Oto kolejny dowód na to, że wystarczy fajny pomysł, aby zdobyć armię obserwujących na Instagramie i zaznać internetowej sławy.

Facet w szlafroku podróżuje przez świat. Śledzą go tysiące internautów
Marta Wawrzyn

BathrobeCrusader nie potrzebuje wymyślnych filtrów na Instagramie – wystarczy, że pojawia się w kolejnych miejscach w szlafroku i ktoś mu robi zdjęcie. Mimo że do tej pory zamieścił zaledwie 27 postów, już ma ponad 4 tysiące obserwujących i po kilkaset lajków pod każdym zdjęciem.

Gość w szlafroku zwiedza Europę

Podróż rozpoczęła się 23 maja, w Londynie, przed Pałacem Buckingham.

Potem był Amsterdam, Paryż, Wersal, Genewa, Alpy. Okazało się, że w szlafroku można podziwiać Mona Lisę, żyrandole w Wersalu, górskie widoki i wnętrza piwnic z winem. I wszędzie można czuć się jak w domu, bo niby czemu komuś miałby przeszkadzać facet w szlafroku z gazetą w ręku? Sherlockowi też zdarzało się tak chodzić w środku dnia.

Każdy może zostać królem Instagrama

Do podróżnika w porannym odzieniu napisał dziennikarz Mashable, ale okazał się on mało rozmowny. Nie powiedział nawet, jak naprawdę się nazywa, a na większość pytań odpowiadał lakonicznie. Nie wyjaśnił, skąd pomysł i czemu akurat szlafrok, napisał tylko, że pojawia się tam, gdzie uważa, że będzie pasował.

Ten facet to kolejny dowód na to, że w Internecie zaistnieć może każdy, liczy się oryginalny pomysł. Fotki śniadania, obiadu i kolacji z najlepszym nawet filtrem nie wystarczą, żeby zostać następną internetową sławą. Zdjęcia kątów, rogów i narożników, które wrzuca raper Wojtek Sokół, dziwią i zaskakują, ale niekoniecznie w pozytywnym sensie.

Ale nie brakuje na Instagramie niezłych fotografów, którzy mają na siebie pomysł. Również wśród Polaków. Nic tylko śledzić – albo brać przykład.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (5)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.