Fallout: New Vegas - informacje, dane, detale, szczegóły!
Dobra. Powiem krótko. Zapraszam do rozwinięcia wiadomości, gdzie znajdziecie stertę informacji na temat zapowiedzianego niedawno Fallout: New Vegas. Jeśli nie widzieliście teasera, to czym prędzej udajcie się tutaj.
Dobra. Powiem krótko. Zapraszam do rozwinięcia wiadomości, gdzie znajdziecie stertę informacji na temat zapowiedzianego niedawno Fallout: New Vegas. Jeśli nie widzieliście teasera, to czym prędzej udajcie się tutaj.
Wszystkie informacje pochodzą z wiki-encyklopedii Fallouta (link) - translacją zająłem się osobiście. Gdybyście napotkali jakieś niejasności - pytać.
- pojawi się opcjonalny tryb harcdore, w którym postacie będą musiały pić wodę, amunicja będzie miała swoją wagę, uleczanie nie będzie natychmiastowe itp. Tryb normal będzie podobny do poziomu znanego z Fallout 3.
- samo Vegas nie zostało zmiecione z powierzchni ziemi, budynki w mieście będą raczej nietknięte, podobnie jak i tereny dookoła
- historia będzie się koncentrować wokół problemów trzech ludów: mieszkańców* New California Republic, Caesar's Legion* i* New Vegas*
- pojawi się kostium znany z vaultów
- nasz bohater nie będzie mieszkańcem krypty, ale będzie posiadał Pip-Boy'a, którego otrzyma od kogoś kogo zna, nasza profesja to kurier, który został porzucony na nędzną śmierć, ale został odratowany przez przyjacielskiego robota
- pojawi się karabin maszynowy w stylu M4 oraz nowy machine gun strzelający granatami
- pojawią się specjalne cechy broni, jak np. stylowe uderzenie kijem golfowym o nazwie "Fore!"
- będzie quest, w którym uratujemy ghoula z rąk Super Mutantów, później zostanie on naszym kompanem
- Hoover Dam będzie dostarczał miastu elektryczność
- powrócą GECKi
- umiejętności bohatera (skille) będą miały większy wpływ na rozwój konwersacji - np. ktoś o dużym skillu Explosives będzie mógł w niektórych rozmowach wdać się w konwersację o materiałach wybuchowych
- skill Bartering (targowanie się) będzie wpływał nie tylko na niższe ceny, ale także na lepsze nagrody za questy
- wszystkie opcje dialogowe będą zawsze widoczne, bez względu na rozwój skilla potrzebny do przeprowadzenia odpowiedniej konwersacji, za niepowodzenia nie przewidziano żadnych kar
- powraca znany z Fallouta 2 system reputacji dla danych regionów
- osoby podążające za GRRRaczem mogą być "kierowane" za pomocą menu kontekstowego, zawierającego proste komendy (podążaj, zostań, atakuj, itp.)
- pojawią się inteligentni, ale także totalnie głupi Super Mutanci
- niektórzy mutanci będą przypominać tych z Fallouta 3, jednak pojawią się całkiem nowe skiny tej rasy, jak np. kobieta z blond włosami niczym w latach 50-minionego wieku i okularami w kształcie serduszek (już nie mogę się doczekać aż ją zobaczę!)
- tworzenie postaci będzie się rozgrywało w specjalnej maszynie (vigour machine), w F3 była to książka
- główna baza NCR zostanie zlokalizowana w McCarran Airport, Legion Cezara (Caesar's Legion) ma stacjonować w okolicach Vegas Strip, podczas gdy Super Mutanci osiedlą się w miejscu zwanym Black Mountain