Fallout: New Vegas - informacje, dane, detale, szczegóły!

Fallout: New Vegas - informacje, dane, detale, szczegóły!

Fallout: New Vegas - informacje, dane, detale, szczegóły!
Mateusz Gajewski
07.02.2010 23:59

Dobra. Powiem krótko. Zapraszam do rozwinięcia wiadomości, gdzie znajdziecie stertę informacji na temat zapowiedzianego niedawno Fallout: New Vegas. Jeśli nie widzieliście teasera, to czym prędzej udajcie się tutaj.

Dobra. Powiem krótko. Zapraszam do rozwinięcia wiadomości, gdzie znajdziecie stertę informacji na temat zapowiedzianego niedawno Fallout: New Vegas. Jeśli nie widzieliście teasera, to czym prędzej udajcie się tutaj.

Wszystkie informacje pochodzą z wiki-encyklopedii Fallouta (link) - translacją zająłem się osobiście. Gdybyście napotkali jakieś niejasności - pytać.

  • pojawi się opcjonalny tryb harcdore, w którym postacie będą musiały pić wodę, amunicja będzie miała swoją wagę, uleczanie nie będzie natychmiastowe itp. Tryb normal będzie podobny do poziomu znanego z Fallout 3.
  • samo Vegas nie zostało zmiecione z powierzchni ziemi, budynki w mieście będą raczej nietknięte, podobnie jak i tereny dookoła
  • historia będzie się koncentrować wokół problemów trzech ludów: mieszkańców* New California Republic, Caesar's Legion* i* New Vegas*
  • pojawi się kostium znany z vaultów
  • nasz bohater nie będzie mieszkańcem krypty, ale będzie posiadał Pip-Boy'a, którego otrzyma od kogoś kogo zna, nasza profesja to kurier, który został porzucony na nędzną śmierć, ale został odratowany przez przyjacielskiego robota
  • pojawi się karabin maszynowy w stylu M4 oraz nowy machine gun strzelający granatami
  • pojawią się specjalne cechy broni, jak np. stylowe uderzenie kijem golfowym o nazwie "Fore!"
  • będzie quest, w którym uratujemy ghoula z rąk Super Mutantów, później zostanie on naszym kompanem
  • Hoover Dam będzie dostarczał miastu elektryczność
  • powrócą GECKi
  • umiejętności bohatera (skille) będą miały większy wpływ na rozwój konwersacji - np. ktoś o dużym skillu Explosives będzie mógł w niektórych rozmowach wdać się w konwersację o materiałach wybuchowych
  • skill Bartering (targowanie się) będzie wpływał nie tylko na niższe ceny, ale także na lepsze nagrody za questy
  • wszystkie opcje dialogowe będą zawsze widoczne, bez względu na rozwój skilla potrzebny do przeprowadzenia odpowiedniej konwersacji, za niepowodzenia nie przewidziano żadnych kar
  • powraca znany z Fallouta 2 system reputacji dla danych regionów
  • osoby podążające za GRRRaczem mogą być "kierowane" za pomocą menu kontekstowego, zawierającego proste komendy (podążaj, zostań, atakuj, itp.)
  • pojawią się inteligentni, ale także totalnie głupi Super Mutanci
  • niektórzy mutanci będą przypominać tych z Fallouta 3, jednak pojawią się całkiem nowe skiny tej rasy, jak np. kobieta z blond włosami niczym w latach 50-minionego wieku i okularami w kształcie serduszek (już nie mogę się doczekać aż ją zobaczę!)
  • tworzenie postaci będzie się rozgrywało w specjalnej maszynie (vigour machine), w F3 była to książka
  • główna baza NCR zostanie zlokalizowana w McCarran Airport, Legion Cezara (Caesar's Legion) ma stacjonować w okolicach Vegas Strip, podczas gdy Super Mutanci osiedlą się w miejscu zwanym Black Mountain
Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)