Fani YouTube (prawie) nigdy nie wybaczają

Użytkownicy internetu to raczej istoty niecierpliwe, oczekujące od administratorów stuprocentowej sprawności technicznej. Boleśnie przekonują się o tym właściciele serwisów wideo.

Fot. SXC
Fot. SXC
Andrzej Biernacki

11.12.2009 17:59

Użytkownicy internetu to raczej istoty niecierpliwe, oczekujące od administratorów stuprocentowej sprawności technicznej. Boleśnie przekonują się o tym właściciele serwisów wideo.

Z danych firmy Tubemogul wynika, że 81% użytkowników przestaje oglądać dany klip, gdy ten choć raz się zatnie. Wychodzą z założenia, że w danym momencie nie można go normalnie zobaczyć.

Tubemogul przeanalizował 192 miliony strumieni wideo na przestrzeni 14 dni. 6,8% plików zacięło się przynajmniej raz, 2,5% - dwa lub trzy razy, 0,96% - cztery lub więcej razy.

W raporcie uwzględniono zarówno krótkie formy, jak i długie materiały - na przykład audycje telewizyjne. Niestety analiza nie wzięła pod uwagę różnic w zachowaniu użytkowników oglądających poszczególne rodzaje klipów.

Ankieta pokazała za to, że użytkownicy prawie nigdy nie wybaczają. Dla marketingowców oznacza to, że wiele klipów reklamowych wyświetlanych po głównej treści w ogóle nie dociera do potencjalnych klientów.

Problemy z buforowaniem faktycznie należą do najbardziej uciążliwych, jakie można spotkać w witrynach typu YouTube. To frustrujące - mieć superszybkie łącze i nie móc korzystać ze standardu HD ;).

Źródło: NewTeeVee

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.