FarmVille poza Facebookiem
Po zakończeniu (tak się przynajmniej wydaje) kontrowersyjnej afery z zamieszczaniem oszukańczych reklam pod swoimi grami, firma Zynga kontynuuje swój rozwój i zdobywanie nowych graczy. Najpierw zadbano o zwiększenie niezależności najpopularniejszej produkcji wspomnianego dewelopera, tj. FarmVille.
Po zakończeniu (tak się przynajmniej wydaje) kontrowersyjnej afery z zamieszczaniem oszukańczych reklam pod swoimi grami, firma Zynga kontynuuje swój rozwój i zdobywanie nowych graczy. Najpierw zadbano o zwiększenie niezależności najpopularniejszej produkcji wspomnianego dewelopera, tj. FarmVille.
Do tej pory, aby zagrać w opisywaną grę trzeba było zalogować się na swoje konto na Facebooku czy MySpace. Teraz Zynga uruchomiła stronę FarmVille.com, która służy wyłącznie do grania bez jednoczesnego przebywania w serwisie społecznościowym. Do zmagań dołączamy po zalogowaniu się przez Facebook Connect.
Aktualnie, w FarmVille gra w sumie ponad 65 milionów użytkowników na całym świecie, z czego ponad 26 milionów uruchamia ten tytuł codziennie. Stworzenie własnej, niezależnej strony to jednocześnie okazja do zachęcenia nowych osób do sprawdzenia FarmVille, a z drugiej świetny sposób na obejście nowych ograniczeń związanych z zamieszczaniem reklam przy grach np. na Facebooku.
Nieźle to sobie szefowie Zyngi wykombinowali.
Źródło: PaidContent