Focus i Gala ze sklepami OnLine
sklep.Kobieta.pl, sklep.Gala.pl, sklep.Focus.pl, sklep.Odyssei.pl i sklep.KlubRysia.pl - w taki właśnie sposób wydawca Gruner+Jahr Polska zamierza jeszcze bardziej zwiększyć swoje przychody. W 2007r. zyski ze sprzedaży książek zwiększył o 30%; teraz przyszedł czas na rynek internetowy.
sklep.Kobieta.pl, sklep.Gala.pl, sklep.Focus.pl, sklep.Odyssei.pl i sklep.KlubRysia.pl - w taki właśnie sposób wydawca Gruner+Jahr Polska zamierza jeszcze bardziej zwiększyć swoje przychody. W 2007r. zyski ze sprzedaży książek zwiększył o 30%; teraz przyszedł czas na rynek internetowy.
Czytając na przykład tekst o Chinach, będziemy oferować czytelnikowi link do sklepu, w którym kupi np. przewodniki po tym kraju - tłumaczy Marcin Kozioł, dyrektor multimediów wydawnictwa G+J Polska plany spółki. Dzięki takiemu rozwiązaniu, dość powszechnie obecnie stosowanemu w serwisach internetowych powiązanych ze sklepami OnLine, faktycznie zwiększa się znacznie sprzedaż - prawdopodobnie więc G+J również sporo na tym skorzysta.
Sklepy uruchomione zostały we współpracy z Kolporterem, jedną z największych firm kolportażowych na rynku. Jak mówi M. Kozioł:
Dzięki tej współpracy nasza oferta jest znacznie szersza, niż gdybyśmy prowadzili je samodzielnie. To przesądziło o decyzji, żeby budować sklepy wspólnie z partnerem.
Dzięki współpracy, w asortymencie sklepów znajdują się nie tylko książki wydawane pod markami poszczególnych tytułów G+J - np. National Geographic czy Gala - ale również innych wydawców.