Framerate w Skate 2 na PS3 zwalnia
Skate to jedna z przyjemniejszych gier traktujących o śmiganiu na desce, z jaką kiedykolwiek miałem do czynienia. Wcale nie chodziło w niej o wyszukaną grafikę, czy świetny zestaw audio, ale o proste i intuicyjne sterowanie. Kontynuacja pierwszej części ma trafić do sklepów w Europie już za 4 dni - 23 stycznia.
Okazuje się jednak, że posiadacze konsol wideo mogą odczuć pewne różnice w swoich wersjach gier. Wg. recenzji gameplayera Skate 2 na PlayStation 3 lubi sobie zwolnić.
Skate to jedna z przyjemniejszych gier traktujących o śmiganiu na desce, z jaką kiedykolwiek miałem do czynienia. Wcale nie chodziło w niej o wyszukaną grafikę, czy świetny zestaw audio, ale o proste i intuicyjne sterowanie. Kontynuacja pierwszej części ma trafić do sklepów w Europie już za 4 dni - 23 stycznia.
Okazuje się jednak, że posiadacze konsol wideo mogą odczuć pewne różnice w swoich wersjach gier. Wg. recenzji gameplayera Skate 2 na PlayStation 3 lubi sobie zwolnić.
W momentach gdy na naszej odpicowanej deskorolce wjeżdżamy w nowy obszar miasta, lub wykonujemy zaawansowany i skomplikowany zestaw trików ekran zamienia się w szybko nawigowany pokaz slajdów. Słowa recenzji nie są jednak zbyt brutalne. Owe zwolnienia nie są bardzo duże, ot da się je zauważyć i trzeba je w jakiś sposób tolerować jeśli chcemy grę ukończyć.
Niemniej jednak wypadałoby aby gra tego formatu śmigała bez problemów na sprzęcie wartym ok.1300zł. Xbox 360 (który kosztuje 50% mniej) takich problemów nie doświadcza...
Źródło: gameplayer