Gdyby Internet wymyślał tytuły filmów...

pasja
pasja
Ireneusz Podsobiński

21.08.2009 11:00

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Internet to takie dziwne miejsce, gdzie wszystko musi być inne. Ludzie mają różne osobowości (MMORPG), największe cherlaki czują się twardzielami (anonimowość), a szybkość przekazywania informacji wymusza niejako używanie wszelakich skrótów. Wystarczy wejść na pierwszy lepszy chat czy online'ową grę i nietrudno zauważyć, że Internet to niemal jak inne Państwo z odrębnym językiem. Panowie z College Humor zastanowili się, jak by wyglądały tytuły niektórych filmów, gdyby spojrzeć na nie z perspektywy języka Internetu. Sprawdźcie sami, jak to wyszło.

Internet to takie dziwne miejsce, gdzie wszystko musi być inne. Ludzie mają różne osobowości (MMORPG), największe cherlaki czują się twardzielami (anonimowość), a szybkość przekazywania informacji wymusza niejako używanie wszelakich skrótów. Wystarczy wejść na pierwszy lepszy chat czy online'ową grę i nietrudno zauważyć, że Internet to niemal jak inne Państwo z odrębnym językiem. Panowie z College Humor zastanowili się, jak by wyglądały tytuły niektórych filmów, gdyby spojrzeć na nie z perspektywy języka Internetu. Sprawdźcie sami, jak to wyszło.

Pasja
Pasja

Mój ulubiony: BRB - be right back (zaraz wracam). Tytuł mówi sam za siebie, choć niektórzy mogliby go uznać za poważny spoiler ;)

Donnie Darko
Donnie Darko

WTF - what the fuck (inaczej: co to, k, było?). Zapewne sporo widzów po seansie zadawało sobie takie pytanie. W końcu Donnie Darko nie jest skierowany do szarego zjadacza chleba.

Titanik
Titanik
Obraz

FAIL i EPIC FAIL, czyli Porażka i Totalna Porażka. Odnosić się to może zarówno do kiepskiego filmu, jak i sytuacji, która miała w nim miejsce (vide kadencja George'a Busha skończyła się porażką).

Resztę plakatów możecie zobaczyć TUTAJ.

Źródło: College Humor

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)