Gdyby każdy produkt był reklamowany jak sprzęt Apple'a

Gdyby każdy produkt był reklamowany jak sprzęt Apple'a
Marek Maruszczak

17.07.2012 19:00, aktual.: 14.01.2022 09:32

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Wśród czytających tek tekst gadżetomaniaków z pewnością znajdą się tacy, którzy uznają sposób produkowania gadżetów Apple'a za jedyną słuszną drogę. OK, mamy wolność poglądów, można się z tym zgadzać lub nie. To samo dotyczy marketingu. Co by było, gdyby np. producent herbatników zdecydował się na kampanię w stylu nadgryzionego jabłka?

Wśród czytających tek tekst gadżetomaniaków z pewnością znajdą się tacy, którzy uznają sposób produkowania gadżetów Apple'a za jedyną słuszną drogę. OK, mamy wolność poglądów, można się z tym zgadzać lub nie. To samo dotyczy marketingu. Co by było, gdyby np. producent herbatników zdecydował się na kampanię w stylu nadgryzionego jabłka?

Odpowiedź na to pytanie możemy poznać dzięki stronie internetowej Applefied ads. Jej twórcy wzięli na warsztat kilkanaście popularnych produktów i przygotowali im reklamówki wzorowane na tych, które budują wizerunek Apple'a. Czy Coca-Colę można reklamować tak jak iPhone’a? Oceńcie sami.

Wheat Thins

Minimalistyczny styl nie nadaje się do reklamy wszystkich produktów, ale jedno trzeba im przyznać: wyglądają po prostu ładnie.

Źródło: Applegied ads

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)