Gdyby każdy produkt był reklamowany jak sprzęt Apple'a
Wśród czytających tek tekst gadżetomaniaków z pewnością znajdą się tacy, którzy uznają sposób produkowania gadżetów Apple'a za jedyną słuszną drogę. OK, mamy wolność poglądów, można się z tym zgadzać lub nie. To samo dotyczy marketingu. Co by było, gdyby np. producent herbatników zdecydował się na kampanię w stylu nadgryzionego jabłka?
Wśród czytających tek tekst gadżetomaniaków z pewnością znajdą się tacy, którzy uznają sposób produkowania gadżetów Apple'a za jedyną słuszną drogę. OK, mamy wolność poglądów, można się z tym zgadzać lub nie. To samo dotyczy marketingu. Co by było, gdyby np. producent herbatników zdecydował się na kampanię w stylu nadgryzionego jabłka?
Odpowiedź na to pytanie możemy poznać dzięki stronie internetowej Applefied ads. Jej twórcy wzięli na warsztat kilkanaście popularnych produktów i przygotowali im reklamówki wzorowane na tych, które budują wizerunek Apple'a. Czy Coca-Colę można reklamować tak jak iPhone’a? Oceńcie sami.
Wheat Thins
Minimalistyczny styl nie nadaje się do reklamy wszystkich produktów, ale jedno trzeba im przyznać: wyglądają po prostu ładnie.
Źródło: Applegied ads