Gdyby każdy produkt był reklamowany jak sprzęt Apple'a

Wśród czytających tek tekst gadżetomaniaków z pewnością znajdą się tacy, którzy uznają sposób produkowania gadżetów Apple'a za jedyną słuszną drogę. OK, mamy wolność poglądów, można się z tym zgadzać lub nie. To samo dotyczy marketingu. Co by było, gdyby np. producent herbatników zdecydował się na kampanię w stylu nadgryzionego jabłka?

Gdyby każdy produkt był reklamowany jak sprzęt Apple'a
Marek Maruszczak

17.07.2012 | aktual.: 14.01.2022 09:32

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Wśród czytających tek tekst gadżetomaniaków z pewnością znajdą się tacy, którzy uznają sposób produkowania gadżetów Apple'a za jedyną słuszną drogę. OK, mamy wolność poglądów, można się z tym zgadzać lub nie. To samo dotyczy marketingu. Co by było, gdyby np. producent herbatników zdecydował się na kampanię w stylu nadgryzionego jabłka?

Odpowiedź na to pytanie możemy poznać dzięki stronie internetowej Applefied ads. Jej twórcy wzięli na warsztat kilkanaście popularnych produktów i przygotowali im reklamówki wzorowane na tych, które budują wizerunek Apple'a. Czy Coca-Colę można reklamować tak jak iPhone’a? Oceńcie sami.

Wheat Thins

Minimalistyczny styl nie nadaje się do reklamy wszystkich produktów, ale jedno trzeba im przyznać: wyglądają po prostu ładnie.

Źródło: Applegied ads

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.