Gears of War 2 genialny film reklamowy

Nowa reklama Gears of War 2 zatytułowana Last Day jest świetna. Śliczna animacja i strasznie smutna muzyka. Marcus Fenix podziwia ptaki i zachód słońca, Augustus Cole przygląda się kwiatkom, a Dominic Santiago wzdycha do zdjęcia swojej żony. Potem wszyscy panowie ruszają na wojnę pod powierzchnię planety. Całość jest niezwykle nostalgiczna. Zresztą to nie pierwsza reklama Gears of War w takim klimacie.

Michał Kowal

25.10.2008 14:08

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Nowa reklama Gears of War 2 zatytułowana Last Day jest świetna. Śliczna animacja i strasznie smutna muzyka. Marcus Fenix podziwia ptaki i zachód słońca, Augustus Cole przygląda się kwiatkom, a Dominic Santiago wzdycha do zdjęcia swojej żony. Potem wszyscy panowie ruszają na wojnę pod powierzchnię planety. Całość jest niezwykle nostalgiczna. Zresztą to nie pierwsza reklama Gears of War w takim klimacie.

Pamiętacie rewelacyjną reklamę Mad World promującą pierwszą część gry?

gears of war (mad world)

Te dwa przykłady udowadniają, że muzyka potrafi zdziałać wiele. W tegorocznym filmie słyszymy zespół Devotchka i piosenkę *How it end. *W reklamie pierwszej części Gears'ów przygrywał nam Gary JulesMad World (piosenka ).

Oba spoty są mocno niekonwencjonalne, ale za to zapadają w pamięć. Wojna jest w nich smutną koniecznością. Żołnierze to tylko ludzie rzucenie w złe miejsce i czas. Nie ma tu fajerwerków i przyjemności. Zamiast tego jest wszechogarniająca tęsknota za pokojem i smutek. Cóż gdybym nie grał w Gears of War to może nawet dałbym się oszukać, że w tej grze chodzi o coś więcej niż wycinanie kolejnych hord wroga.

Która reklama robi na was większe wrażenie?

Dużo więcej informacji o Gears of War 2 tutaj.

Źródło: Gamevideos

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.