GeForce GTX280M najszybszą, mobilną kartą graficzną

Wygląda na to, że karta graficzna nVidia GeForce GTX280M pozostanie najszybszą kartą graficzną do rozwiązań mobilnych (czyt. laptopów). Najnowsze układy pomimo tego, że będą produkowane w mniejszych technologiach (40nm zamiast 55nm) to najprawdopodobniej nie przewyższą wydajnością dotychczasowej liderki.

GeForce GTX280M najszybszą, mobilną kartą graficzną
Damian

Wygląda na to, że karta graficzna nVidia GeForce GTX280M pozostanie najszybszą kartą graficzną do rozwiązań mobilnych (czyt. laptopów). Najnowsze układy pomimo tego, że będą produkowane w mniejszych technologiach (40nm zamiast 55nm) to najprawdopodobniej nie przewyższą wydajnością dotychczasowej liderki.

GTX280M produkowana w 55nm jest wyposażona w 128 jednostek shaderowych. Tymczasem nowa karta ma mieć ich zaledwie 96 i to już powinno wystarczyć na dowód tego, że karta wciąż będzie najszybsza.

Nowe karty 40nm z serii GT200 na pewno będą miały mniejsze zapotrzebowanie na prąd. Będą także obsługiwać biblioteki DirectX 10.1 (dziwne gdyby było inaczej!).

Możliwe, że w przyszłości nVidia zdecyduje się na karty GT200 40nm z 128 shaderami, ale na razie nic na to nie wskazuje.

Źródło: Fudzilla

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.