Geometry Wars na Projekcie Natal?
Według Jona Burtona, dyrektora firmy Traveller’s Tales, Project Natal, nowy, ruchowy kontroler Microsoftu, nie będzie na tyle dokładny i szybki by mógł zagrozić rozpoznającym gesty "wibratorom" Gem firmy Sony. Powyższy filmik ma rzekomo pokazywać, że to nie prawda.
Geometry Wars bez użycia fizycznego kontrolera?
Geometry Wars on Project Natal
Według Jona Burtona, dyrektora firmy Traveller’s Tales, Project Natal, nowy, ruchowy kontroler Microsoftu, nie będzie na tyle dokładny i szybki by mógł zagrozić rozpoznającym gesty "wibratorom" Gem firmy Sony. Powyższy filmik ma rzekomo pokazywać, że to nie prawda.
Geometry Wars bez użycia fizycznego kontrolera?
Nawet jeśli film jest prawdziwy i pokazuje Natala, to moim zdaniem nie robi zbyt dobrego wrażenia. Geometry Wars to gra, w której liczą się reakcje w ciągu ułamków sekund, oraz precyzja. Szczególnie lotu małym stateczkiem. Tutaj tego nie widać. A zwróćcie uwagę, że gracz nie zaszedł zbyt daleko w prezentowanym poziomie. Ma na ekranie małą ilość przeciwników (jak na tę grę) i dużo wolnej przestrzeni do swobodnego lotu. Porównajcie sobie jego wynik z takimi mistrzami:
Geometry Wars 2 Deadline 151 million
W kilku miejscach widać też, że ruchy rąk gracza nie mają odzwierciedlenia w tym co dzieje się na ekranie, więc równie dobrze może to być po prostu fake.
Źródło: destructoid