Główną platformą dla Skate 2 będzie PS3

Studio Black Box podało do ogólnej informacji wiadomość, że ich nowy tytuł Skate 2 będzie tworzony głównie pod kątem Playstation 3. Wcześniejsza odsłona gry była bardzo krytykowana z tego względu, że prezentowała się gorzej na konsoli SONY. Tym razem więc, jak powiedział Jason DeLong (producent ze studia Black Box) PS3 będzie naszą główną platformą.

Mateusz Gajewski

06.10.2008 10:26

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Studio Black Box podało do ogólnej informacji wiadomość, że ich nowy tytuł Skate 2 będzie tworzony głównie pod kątem Playstation 3. Wcześniejsza odsłona gry była bardzo krytykowana z tego względu, że prezentowała się gorzej na konsoli SONY. Tym razem więc, jak powiedział Jason DeLong (producent ze studia Black Box)* PS3 będzie naszą główną platformą*.

Wersja Skate na PS3 nie była tak dobra jak na 360-tkę - mówi Jason. *Przekonaliśmy się o tym bardzo szybko po starcie i postanowiliśmy to naprawić przy okazji następnej części. *Na pytanie, czy będą jakieś znaczące różnice pomiędzy obiema wersjami DeLong odpowiada: nie takie duże. Czyli istnieje jednak pewne ale.

No cóż, ja liczę tylko na to, że tym razem studio Black Box zadba o wszystkich konsolowych maniakach i Skate 2 czy to na Wii, czy na PS3, czy na Xboxa 360 będzie grywalne w takim samym stopniu i znajdzie się w nim jak najmniej błędow.

Źródło: gamer

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.