Google Analytics namierzy Flasha

Google Analytics namierzy Flasha

Google Analytics namierzy Flasha
Grzesiek Powalski
18.11.2008 08:30

Rosnąca popularność materiałów Flash, takich jak widżety stworzyła kilka znaczących problemów, jak choćby indeksowanie w przeglądarce, uruchomienie na komórce, czy brak możliwości stworzenia statystyk dla aplikacji flashowych. Niektóre problemy znikną już teraz dzięki Analytics Tracking for Flash, które ogłosił Google.

Rosnąca popularność materiałów Flash, takich jak widżety stworzyła kilka znaczących problemów, jak choćby indeksowanie w przeglądarce, uruchomienie na komórce, czy brak możliwości stworzenia statystyk dla aplikacji flashowych. Niektóre problemy znikną już teraz dzięki Analytics Tracking for Flash, które ogłosił Google.

Poza unikalnym formatem plików, problemem w śledzeniu Flasha jest fakt, że może być on umieszczony w zasadzie gdziekolwiek. To wymusza na narzędziach analitycznych odmienne od przyjętego wcześniej działanie.

Żeby zademonstrować jak Google Analytics poradzi sobie z tą sprawą użyto narzędzia Sprout. Teraz osoby, które opublikują widżety, czy inne flashowe aplikacje, będą mogły zobaczyć takie dane jak czas użycia aplikacji, czy linki lub obiekty, które cieszyły się największą popularnością. Czy Google zabierze część zysków specjalistom od reklamy? Oceńcie sami. Poniżej filmik z prezentacji narzędzia Sprout.

Źródło: Mashable

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)