Na rynku przeglądarek ciężko się wybić, nie tak jak w czasach dominacji Internet Explorera, kiedy to Firefox był wręcz jedyną alternatywą dla użytkownika. Google Chrome - najmłodsza licząca się przeglądarka na rynku jest naprawdę bardzo dobrym produktem, który moim zdaniem przebija nawet Firefoksa i to do niej może należeć przyszłość (choć oczywiście Firefox jak i Safari nie śpią). Ciężko jest jednak przekonać użytkowników i zmienić ich przyzwyczajenia, ale Googlowej przeglądarce mają pomóc reklamy... w telewizji.
Na rynku przeglądarek ciężko się wybić, nie tak jak w czasach dominacji Internet Explorera, kiedy to Firefox był wręcz jedyną alternatywą dla użytkownika. Google Chrome - najmłodsza licząca się przeglądarka na rynku jest naprawdę bardzo dobrym produktem, który moim zdaniem przebija nawet Firefoksa i to do niej może należeć przyszłość (choć oczywiście Firefox jak i Safari nie śpią). Ciężko jest jednak przekonać użytkowników i zmienić ich przyzwyczajenia, ale Googlowej przeglądarce mają pomóc reklamy... w telewizji.
Do reklam webowych przeglądarki Chrome już się przyzwyczailiśmy, czy to na głównej stronie Google czy różnych innych światowej sławy serwisów. Widocznie owe reklamy nie przyniosły zakładanego przyrostu użytkowników i czas zainwestować w reklamy telewizyjne. W ten weekend rusza kampania promująca przeglądarkę w różnych sieciach telewizyjnych. Spot reklamowy przygotowało Google Japan, który możecie obejrzeć na Youtube. W 36-sekundowym spocie brak jakiegokolwiek monologu czy dialogu, ale przekaz jest jasny "Install Google Chrome".
Źródło: http://googleblog.blogspot.com