Google dostrzega problem głupich komentarzy na YouTube

Google dostrzega problem głupich komentarzy na YouTube

Google dostrzega problem głupich komentarzy na YouTube
Paweł Cebula
27.01.2009 16:00

Odwiedzając portale internetowe, blogi, serwisy wideo przyzwyczailiśmy się do tego, że nieodłączną częścią tego typu stron są komentarze czytelników. Stoją one na bardzo różnym poziomie. W Polsce zakorzeniło się nawet przysłowie „Jesteś głupi jak komentarz z Onetu”. W innych krajach źródłem mnóstwa absurdalnych i idiotycznych komentarzy uznawany jest YouTube.

Odwiedzając portale internetowe, blogi, serwisy wideo przyzwyczailiśmy się do tego, że nieodłączną częścią tego typu stron są komentarze czytelników. Stoją one na bardzo różnym poziomie. W Polsce zakorzeniło się nawet przysłowie „Jesteś głupi jak komentarz z Onetu”. W innych krajach źródłem mnóstwa absurdalnych i idiotycznych komentarzy uznawany jest YouTube.

O ile komentarze pojawiające się na polskich portalach nie są w stanie nas (już) chyba niczym zaskoczyć, to wypowiedzi pod nagraniami w serwisie YouTube jak najbardziej. Nie bez powodu powstał specjalny skrypt YouTube Comment Snob, którego zadaniem jest ukrywanie komentarzy.

Na blogu serwisu YouTube można przeczytać, że udostępniona została funkcja, która pozwala na usuwanie komentarzy. Niestety, możliwe jest wyłącznie usunięcie własnych komentarzy.

Z tej okazji Robin Wauters z TechCruncha wychodzi z pewnego rodzaju apelem do aktywnie komentujących użytkowników serwisu YouTube. Chodzi o to, aby komentatorzy poświęcili nieco czasu na przejrzenie i ewentualne usunięcie niemądrych, niestosownych, nic niewnoszących wypowiedzi, napisanych z powodu gorszego dnia - to dla naszego dobra.

Zastanawiam się, jakby to było, gdy po przeczytaniu jakiegoś artykułu na Onecie, WP, czy TVN24.pl moim oczom ukazały się rzeczowo prowadzone i ambitne dyskusje, w dodatku pozbawione obelg. Czy to faktycznie byłby koniec świata?

Źródło: TechCrunch

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)