Google inwestuje w e‑commerce
Google postanowiło zwiększyć swój udział w wartym miliardy dolarów rynku e-commerce. Już niedługo do systemu płatności Google Checkout dołączy nowy produkt - Google Commerce Search, skierowany do wszystkich wirtualnych sprzedawców.
Google postanowiło zwiększyć swój udział w wartym miliardy dolarów rynku e-commerce. Już niedługo do systemu płatności Google Checkout dołączy nowy produkt - Google Commerce Search, skierowany do wszystkich wirtualnych sprzedawców.
Czym będzie nowe narzędzie koncernu? Całość najlepiej wytłumaczyć jako nakładkę na ofertę sklepów, która będzie wyróżniała się prostym interfejsem oraz bardzo szybkim wyszukiwaniem konkretnych towarów. W założeniu Commerce Search ma pomagać klientom w jak najlepszym przebieraniu w ofertach danego sprzedawcy.
Poniżej zamieściłem filmik opisujący nowe rozwiązanie Google:
Aktualnie nie wiadomo jeszcze, ile sprzedawcy będą musieli zapłacić za skorzystanie z Commerce Search. Zastanawiam się również, czy dzięki temu rozwiązaniu będzie faktycznie można zwiększyć sprzedaż - ciężko bowiem wyobrazić sobie e-sklepy, które zamiast na swoje, ciągle dopracowywane strony będą kierowały potencjalnych klientów do rozwiązania Google.
Źródło: ReadWriteWeb