Google+ ma już 90 mln użytkowników. 60% z nich odwiedza serwis codziennie

Ostatni kwartał 2011 roku okazał się dla Google'a rekordowy pod względem finansowym. Przy okazji publikacji tych wyników Larry Page ujawnił liczbę użytkowników Google+.

Google+ ma już 90 mln użytkowników. 60% z nich odwiedza serwis codziennie
Michał Michał Wilmowski

Ostatni kwartał 2011 roku okazał się dla Google'a rekordowy pod względem finansowym. Przy okazji publikacji tych wyników Larry Page ujawnił liczbę użytkowników Google+.

Google tradycyjnie opublikował wyniki finansowe za ostatnie trzy miesiące 2011 roku. Są one naprawdę świetne. Przychody w tym czasie wyniosły 10,58 mld dol., co oznacza wzrost o 25,4% w stosunku do stanu sprzed roku.

W ciągu całego 2011 roku gigant z Mountain View wygenerował 37,91 mld dol. przychodu – 29,3% więcej niż w roku 2010. Na czysto firma zarobiła 9,73 mld dol., czyli o 14,5% więcej niż w roku poprzednim.

Podając te dane, Larry Page pochwalił się, że w bardzo szybkim tempie rośnie Android, Gmail, a także Google+. Ten ostatni ma już 90 mln użytkowników, z których 60% zagląda na swoje konta każdego dnia, a 80% przynajmniej raz w tygodniu.

90 mln to naprawdę przyzwoity wynik – aż dwa razy wyższy niż trzy miesiące temu, kiedy to dyrektor generalny Google'a chwalił się wynikami po raz ostatni. Oczywiście G+ wciąż bardzo daleko do Facebooka, który ma już ponad 850 mln aktywnych użytkowników miesięcznie. Ale Montain View jakoś udaje się ten dystans zmniejszać.

Przypuszczam, że serwis społecznościowy Google'a będzie się rozwijał, czy tego chcemy, czy nie. Gigant zachęca do korzystania z niego na coraz więcej sposobów, z których najnowszym jest wyszukiwanie społecznościowe.

Czy spełni się przepowiednia Paula Allena o 400 mln użytkowników do końca roku? Na razie Google+ rozwija się nawet szybciej, niż zakładał Allen. I chyba nie ma powodu spodziewać się, że w 2012 roku ten wzrost zostanie zahamowany.

Źródło: Business Insider

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.