Google wprowadza nowe, wkurzające reklamy w Gmailu

Reklamy w Gmailu to nie nowość. Nowością jest ich umiejscowienie. Google testuje nowe boksy tekstowe, które mogą wystawić cierpliwość użytkowników na próbę. Dla niecierpliwych gigant ma radę. Jaką?

Gmail (Fot. Flickr/Spencer E Holtaway/Lic. CC by)
Gmail (Fot. Flickr/Spencer E Holtaway/Lic. CC by)
Mariusz Kosakowski

Reklamy w Gmailu to nie nowość. Nowością jest ich umiejscowienie. Google testuje nowe boksy tekstowe, które mogą wystawić cierpliwość użytkowników na próbę. Dla niecierpliwych gigant ma radę. Jaką?

Na nieoficjalnym blogu poświęconym Google'owi pojawiła się informacja o prowadzonych testach reklam umieszczanych poniżej wiadomości e-mail w usłudze Gmail.

Gmail od dawna wyświetla reklamy po prawej stronie interfejsu użytkownika. Nowa lokalizacja bardziej rzuca się w oczy niż poprzednia. To tam zagląda bowiem internauta, który chce odpowiedzieć na e-mail. Może niechcący kliknąć sponsorowany link przy pisaniu wiadomości.

Nowe miejsce dla reklam widać na zrzucie ekranu:

googlesystem.blogspot.com
googlesystem.blogspot.com

Nie wszyscy widzą jeszcze reklamy w nowym miejscu - funkcja jest w fazie testów.

Spekuluje się, że Google decyzją o nowym umiejscowieniu reklam chce doprowadzić do wykupywania przez użytkowników płatnych usług. Chodzi głównie o pakiet Google Apps for Business.

Takie konta - oprócz tego, że są wolne od reklam - oferują więcej miejsca na pocztę, dodatkowe aplikacje biznesowe, większe bezpieczeństwo i lepsze narzędzia do zwalczania spamu.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.