Google zamyka Print Ads

Google zamyka Print Ads

Google zamyka Print Ads
Łukasz Jasiński
22.01.2009 13:00

Projekt Print Ads firmy Google to nic innego jak znane boksy reklamowe widziane chyba przez każdego internautę, ale drukowane w prasie. 28. lutego mająca już dwa lata usługa przestanie istnieć, a powodem tego są małe zyski przynoszące dla firmy. Ostatnie tego typu reklamy pojawią się w gazetach 31. marca.

Projekt Print Ads firmy Google to nic innego jak znane boksy reklamowe widziane chyba przez każdego internautę, ale drukowane w prasie. 28. lutego mająca już dwa lata usługa przestanie istnieć, a powodem tego są małe zyski przynoszące dla firmy. Ostatnie tego typu reklamy pojawią się w gazetach 31. marca.

Google zamknie trzy biura zajmujące się tą działalnością, a załoga, która pracowała przy tym projekcie, zostanie zwolniona, a jest to grupa około 100 osób. Prasa natomiast straci stałego i zaufanego partnera i co z związku z tym źródło dochodu, ale to nie wszystkie jej problemy. Rynek prasy w USA wciąż traci na wartości na rzecz Internetu i spada coraz szybciej, że wiele gazet przeniosło się do sieci.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)