Google zamyka Print Ads

Google zamyka Print Ads
Łukasz Jasiński

22.01.2009 13:00

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Projekt Print Ads firmy Google to nic innego jak znane boksy reklamowe widziane chyba przez każdego internautę, ale drukowane w prasie. 28. lutego mająca już dwa lata usługa przestanie istnieć, a powodem tego są małe zyski przynoszące dla firmy. Ostatnie tego typu reklamy pojawią się w gazetach 31. marca.

Projekt Print Ads firmy Google to nic innego jak znane boksy reklamowe widziane chyba przez każdego internautę, ale drukowane w prasie. 28. lutego mająca już dwa lata usługa przestanie istnieć, a powodem tego są małe zyski przynoszące dla firmy. Ostatnie tego typu reklamy pojawią się w gazetach 31. marca.

Google zamknie trzy biura zajmujące się tą działalnością, a załoga, która pracowała przy tym projekcie, zostanie zwolniona, a jest to grupa około 100 osób. Prasa natomiast straci stałego i zaufanego partnera i co z związku z tym źródło dochodu, ale to nie wszystkie jej problemy. Rynek prasy w USA wciąż traci na wartości na rzecz Internetu i spada coraz szybciej, że wiele gazet przeniosło się do sieci.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)