Gracze internetowi mają branie!

Nie wiadomo jeszcze, czy gry komputerowe są lekarstwem XXI wieku i czy prawie 10% dzieci jest od nich uzależnionych. Wiadomo jednak, że są na topie. Tak bardzo, że podobno mogą zwiększyć Wasze szanse na gorrrącą randkę.

Fot. KRWonders/Flickr
Fot. KRWonders/Flickr
Szymon Adamus

09.02.2011 10:15

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Nie wiadomo jeszcze, czy gry komputerowe są lekarstwem XXI wieku i czy prawie 10% dzieci jest od nich uzależnionych. Wiadomo jednak, że są na topie. Tak bardzo, że podobno mogą zwiększyć Wasze szanse na gorrrącą randkę.

Według badań firmy BigPoint gracze sieciowi to dzisiaj już nie pryszczate grubasy zmieniające koszulki raz w tygodni. Teraz jesteśmy podobno zdrowi, kulturalni i atrakcyjni dla płci przeciwnej. Jednym słowem: cool!

[cytat]Gracze są indywidualistami zarówno w Sieci, jak i w prawdziwym życiu. 62% badanych graczy przyznaje, że ma więcej przyjaciół w prawdziwym świecie. Wyniki wzrastają wraz z wiekiem - powyżej 50 lat to już 73% - piszą badacze.[/cytat]

Podobno 28% graczy poznało większość swoich znajomych w Sieci, ale od tamtej pory spotkało się z nimi też w "realu". Zaledwie co dziesiąty gracz przyznaje, że jego jedyni znajomi to inni gracze z Sieci.

[cytat]Gracze lubią też utrzymywać związki międzyludzkie. 52% z nich spotyka się regularnie ze znajomymi każdego miesiąca. 34% spotyka się z nimi każdego dnia.[/cytat]

Większość z tych, którzy spotykają się z "ziomalami" codziennie, to młodsi gracze, co jest zrozumiałe. Takich pozytywnych analiz środowiska graczy jest coraz więcej. Widać to od lat. Wreszcie dochodzimy do momentu, w którym gry są tak popularne i znane, że bawienie się nimi nie robi z nas momentalnie zamkniętych w sobie odludków, którzy nie umieją otworzyć ust do prawdziwego człowieka.

Więc co? Gracze górą?

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.