Grubas z dołem po trzydziestce? Pewnie gracz

Amerykańscy naukowcy z Centres for Disease Control (CDC) Emory University w Atlancie i Andrews University w Michigan doszli do mało odkrywczych wniosków. Gracze są z reguły bladzi, grubi i cierpią na depresję. Bardziej interesujące jest, że przeciętny fanatyk wirtualnych rozrywek ma aż 35 lat.

wow
wow
Gniewomir Świechowski

19.08.2009 13:41

Amerykańscy naukowcy z Centres for Disease Control (CDC) Emory University w Atlancie i Andrews University w Michigan doszli do mało odkrywczych wniosków. Gracze są z reguły bladzi, grubi i cierpią na depresję. Bardziej interesujące jest, że przeciętny fanatyk wirtualnych rozrywek ma aż 35 lat.

Badaniom poddano 500 dorosłych ze stanu Washington pomiędzy 19 a 90 rokiem życia. Około 45% z nich stwierdziło, że często gra w gry komputerowe. Grający mężczyźni mieli zazwyczaj większe BMI (wskaźnik masy ciała) od niegrających. Kobiety częściej cierpiały na depresję i narzekały na swoje zdrowie.

[cytat]Wsparcie internetowej społeczności i czas spędzany online wyróżnia dorosłych graczy od nie grających, co potwierdza wcześniejsze badania, wskazujące, że gracze chętniej poświęcają swoje życie towarzyskie w realnym świecie, aby grać w gry wideo - stwierdził Dr. James B. Weaver z CDC.[/cytat]

Amerykańcy naukowcy to źródło, które u nas coraz częściej kojarzy się z wykopowym memem. Jednak wyniki ich badań podejrzanie dobrze pasują do obrazu stereotypowego gracza. Tak więc panowie wybór należy do was. W sobotni wieczór możecie wybrać piwo i panienki, albo klepać levele w World of Warcraft. Tylko czy chcecie wyglądać jak Cartman?

Źródło: The Register

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.