Gry na Natala powstały na Unreal Engine 3

Wersja demonstracyjna Projektu Natal na targach E3 zawierała dwie gry - Paint Party oraz Ricochet. Można by pomyśleć, że powstały one zupełnie od podstaw. Okazuje się jednak, że było inaczej. Mark Rein z Epic Games w jednym z wywiadów wyjawił, że firma przy tworzeniu tych tytułów, korzystała z silnika Unreal Engine 3.

natal-xbox360
natal-xbox360
Damian

22.07.2009 16:30

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Wersja demonstracyjna Projektu Natal na targach E3 zawierała dwie gry - Paint Party oraz Ricochet. Można by pomyśleć, że powstały one zupełnie od podstaw. Okazuje się jednak, że było inaczej. Mark Rein z Epic Games w jednym z wywiadów wyjawił, że firma przy tworzeniu tych tytułów, korzystała z silnika Unreal Engine 3.

UE3 ma już 2 lata, ale okazuje się, że nie było to najmniejszą przeszkodą, żeby stworzyć grę wykorzystującą Natala. Co to oznacza dla nas, graczy? Na przykład to, że wszystkie gry, które powstały na tym silniku, mogą być przystosowane do nowego pomysłu Microsoft!

Wyobrażacie sobie granie w Gears of War przy pomocy tej zabaweczki? Wystarczyłby patch do każdego z tytułów powstałych na UE3 i Natal nabiera coraz większego sensu! Już nie mogę się doczekać!

Źródło: Joystiq

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.