Gry na Natala powstały na Unreal Engine 3
Wersja demonstracyjna Projektu Natal na targach E3 zawierała dwie gry - Paint Party oraz Ricochet. Można by pomyśleć, że powstały one zupełnie od podstaw. Okazuje się jednak, że było inaczej. Mark Rein z Epic Games w jednym z wywiadów wyjawił, że firma przy tworzeniu tych tytułów, korzystała z silnika Unreal Engine 3.
22.07.2009 16:30
Wersja demonstracyjna Projektu Natal na targach E3 zawierała dwie gry - Paint Party oraz Ricochet. Można by pomyśleć, że powstały one zupełnie od podstaw. Okazuje się jednak, że było inaczej. Mark Rein z Epic Games w jednym z wywiadów wyjawił, że firma przy tworzeniu tych tytułów, korzystała z silnika Unreal Engine 3.
UE3 ma już 2 lata, ale okazuje się, że nie było to najmniejszą przeszkodą, żeby stworzyć grę wykorzystującą Natala. Co to oznacza dla nas, graczy? Na przykład to, że wszystkie gry, które powstały na tym silniku, mogą być przystosowane do nowego pomysłu Microsoft!
Wyobrażacie sobie granie w Gears of War przy pomocy tej zabaweczki? Wystarczyłby patch do każdego z tytułów powstałych na UE3 i Natal nabiera coraz większego sensu! Już nie mogę się doczekać!
Źródło: Joystiq