Gry na przełomie lat
Na Wykopie znalazłem ciekawy obrazek satyryczny, celnie ilustrujący, jak zmieniała się polityka producentów gier w ciągu ostatnich 12 lat. Jestem pewien, że wielu z Was doskonale wie, co kryje się pod znakami zapytania...
Na Wykopie znalazłem ciekawy obrazek satyryczny, celnie ilustrujący, jak zmieniała się polityka producentów gier w ciągu ostatnich 12 lat. Jestem pewien, że wielu z Was doskonale wie, co kryje się pod znakami zapytania...
Czy nam się to podoba, czy nie, żyjemy w czasach DLC. Czasem są one dobre (ot chociażby dodatki do serii GTA), a czasem absolutnie fatalne (np. krótsze niż odcinek niejednego serialu dodatki do Dragon Age'a). Pytanie, jakie sposoby zarabiania pieniędzy wymyślą twórcy gier w przyszłości. Jakieś odkrywcze propozycje szanownych GRRRaczy?
Źródło: Wykop