GTA IV - piractwo i wymagania systemowe
Nie musieliśmy długo czekać na bardzo ciekawą reakcję GRRRaczy na wpis o premierze GTA IV w wersji na komputery PC.
Jeden z naszych wiernych czytelników, Tomek Gudowski, podzielił się bardzo ciekawymi spostrzeżeniami na temat piractwa GTA IV i wymagań sprzętowych wersji PC.
Więcej informacji w pełnej wiadomości.
Nie musieliśmy długo czekać na bardzo ciekawą reakcję GRRRaczy na wpis o premierze GTA IV w wersji na komputery PC.
Jeden z naszych wiernych czytelników, Tomek Gudowski, podzielił się bardzo ciekawymi spostrzeżeniami na temat piractwa GTA IV i wymagań sprzętowych wersji PC.
Więcej informacji w pełnej wiadomości.
Od 2 dni obserwowałem zamieszanie przy GTA4 w sieci. Na thepiratebay gra zgarnęła niemal 100 000 peerów do wczorajszego wieczora. Jak łatwo obliczyć 100 000 x 50$ - pisze Tomek. W ciągu JEDNEJ godziny dwa dni temu gdy tylko pojawił się plik torrent było już 5 000 podłączeń z grą! Po 3 godzinach, równo o północy, było ich już niemal 20 000. Gra jest strasznie piracona, myślę że nawet bardziej niż Spore. Dziś jest data wydania i już w ten dzień Rockstar stracił na grze 5 000 000 USD.
Oto ogromny argument dla osób, które uważają, że ściąganie gier z sieci nikomu nie szkodzi.
Na osłodę Tomek zwrócił uwagę na jakość grafiki i wymagania techniczne wersji komputerowej. Według wspomnianego GRRRacza różnicę w jakości widać najbardziej po natężeniu ruchu ulicznego. Co najważniejsze gra nie jest bardzo żarłoczna jeśli idzie o wymagania. Na sprzęcie:
- Core 2 Duo 1,86 GHz,
- 1,5 GB DDR2 RAM,
- GF 9600gt 512 DDR3,
przy ustawieniach medium GTA IV wyciąga podobno 30 klatek na sekundę. Na low to już 45-50 fps (maksymalne detale, to niestety tylko 15-20 klatek).
Wymagania GTA IV "na papierze" możecie znaleźć jak zwykle w usłudze Can You Tun it?
Dajcie znać jak gierka działa na Waszych konfiguracjach.