Half-Life 2 na Natalu (wideo)
Mieliśmy już okazję zobaczyć kilka różnych pozycji, kontrolowanych przy użyciu Natala. Nie dalej jak wczoraj, było to Geometry Wars, które wymaga błyskawicznej reakcji i bardzo dużej precyzji. Dzisiaj mamy dla Was filmik, który prezentuje kamerkę Microsoftu współpracującą z Hal-Life 2.
Mieliśmy już okazję zobaczyć kilka różnych pozycji, kontrolowanych przy użyciu Natala. Nie dalej jak wczoraj, było to Geometry Wars, które wymaga błyskawicznej reakcji i bardzo dużej precyzji. Dzisiaj mamy dla Was filmik, który prezentuje kamerkę Microsoftu współpracującą z Hal-Life 2.
Wszystko niby wygląda ok. Czas reakcji nie wydaje się zbyt kłopotliwy. Co więcej, jest po prostu wystarczający. Samo sterowanie jest dość precyzyjne. Niestety, na filmie widać tylko samo poruszanie się po pustym pomieszczeniu i uruchamianie maszyn (które swoją drogą, przysparza trochę kłopotu). Wolałbym zobaczyć, jak Natal sprawuje się w trakcie akcji, kiedy trzeba biegać, skakać i strzelać. Wątpię, czy wtedy też było tak kolorowo.
Pomysł Microsoftu jest na pewno rewolucyjny, ale ja nie jestem jego wielkim zwolennikiem. Zdecydowanie bardziej odpowiada mi to, co prezentuje sobą Wii oraz różdżka Sony o nazwie Gem (podobno). Myślę, że fajniej jest trzymać coś w dłoniach. Poza tym, precyzja będzie chyba nieporównywalnie większa.
Źródło: Gizmodo