Half-Life 2 na Natalu (wideo)

Mieliśmy już okazję zobaczyć kilka różnych pozycji, kontrolowanych przy użyciu Natala. Nie dalej jak wczoraj, było to Geometry Wars, które wymaga błyskawicznej reakcji i bardzo dużej precyzji. Dzisiaj mamy dla Was filmik, który prezentuje kamerkę Microsoftu współpracującą z Hal-Life 2.

hal-life-2
hal-life-2
Damian

30.12.2009 16:30

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Mieliśmy już okazję zobaczyć kilka różnych pozycji, kontrolowanych przy użyciu Natala. Nie dalej jak wczoraj, było to Geometry Wars, które wymaga błyskawicznej reakcji i bardzo dużej precyzji. Dzisiaj mamy dla Was filmik, który prezentuje kamerkę Microsoftu współpracującą z Hal-Life 2.

Wszystko niby wygląda ok. Czas reakcji nie wydaje się zbyt kłopotliwy. Co więcej, jest po prostu wystarczający. Samo sterowanie jest dość precyzyjne. Niestety, na filmie widać tylko samo poruszanie się po pustym pomieszczeniu i uruchamianie maszyn (które swoją drogą, przysparza trochę kłopotu). Wolałbym zobaczyć, jak Natal sprawuje się w trakcie akcji, kiedy trzeba biegać, skakać i strzelać. Wątpię, czy wtedy też było tak kolorowo.

Pomysł Microsoftu jest na pewno rewolucyjny, ale ja nie jestem jego wielkim zwolennikiem. Zdecydowanie bardziej odpowiada mi to, co prezentuje sobą Wii oraz różdżka Sony o nazwie Gem (podobno). Myślę, że fajniej jest trzymać coś w dłoniach. Poza tym, precyzja będzie chyba nieporównywalnie większa.

Źródło: Gizmodo

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.