Pierwsza biblijna gra ruszyła na Facebooku. Czy odniesie sukces?

Choć na Facebooku nie brak nietypowych gier, do niedawna istniała słabo zagospodarowana nisza. Gry religijne, bo o nich mowa, doczekały się jednak w końcu godnego reprezentanta.

Screen z gry Journey of Moses (Fot. Hexify.com)
Screen z gry Journey of Moses (Fot. Hexify.com)
Łukasz Michalik

21.08.2011 10:55

Choć na Facebooku nie brak nietypowych gier, do niedawna istniała słabo zagospodarowana nisza. Gry religijne, bo o nich mowa, doczekały się jednak w końcu godnego reprezentanta.

Gra Journey of Moses, która zadebiutowała na Facebooku na początku sierpnia, może pochwalić się sporym sukcesem – w krótkim czasie zdobyła ponad 64 tys. graczy. Wynik ten, choć w porównaniu z przebojami firmy Zynga nie robi wrażenia, można uznać za całkiem niezły gdy zwrócimy uwagę na biblijną tematykę gry.

Dzieło specjalizującej się w grach przygodowych firmy Hexify, Journey of Moses otrzymał niezłą oprawę – grafika i efekty dźwiękowe stoją na wysokim poziomie, a jak twierdzą twórcy, adresatem gry są wszyscy internauci w wieku od 13 do 70 lat.

Aplikacja, poza rozrywką, dostarcza również wiedzy na temat najważniejszych wydarzeń z życia Mojżesza. Podobnie jak wiele innych gier na Facebooku Journey of Moses oferuje również forum dla społeczności oraz możliwość gry z przyjaciółmi.

Czy będzie to sukces na miarę FarmVille? Choć Hexify ma na koncie nieźle przyjęte gry Legend Hunter i Treasure Legend, nie sądzę, by jej najnowsze dzieło zdobyło masową popularność. Z drugiej strony pierwsza gra tego typu może zachęcić producentów do tworzenia kolejnych aplikacji, odwołujących się do tematyki religijnej.

Co sądzicie o takich grach? Czy łączenie rozrywki z edukacją religijną to – Waszym zdaniem – dobry pomysł?

Źródło: All Facabook

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.