Hi‑Sun - popatrzmy sobie na głośniki [wideo + 18]
Od razu zaznaczam, że jeżeli spodziewacie się ekstremalnie pikantnego spotu reklamowego, to raczej się zawiedziecie. Mimo wszystko nie możemy polecić nagrania z modelką topless niepełnoletnim gadżetomaniakom.
07.06.2011 | aktual.: 11.03.2022 11:31
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Od razu zaznaczam, że jeżeli spodziewacie się ekstremalnie pikantnego spotu reklamowego, to raczej się zawiedziecie. Mimo wszystko nie możemy polecić nagrania z modelką topless niepełnoletnim gadżetomaniakom.
Wszystkich pozostałych zachęcam do oglądania ręcznika Hi-Sun. Ten fascynujący gadżet to krzyżówka plecaka, ręcznika plażowego i głośników stereo, do których można podłączyć iPhone’a lub inne urządzenie z wejściem na minijacka.
Veronica Ciardi video completo in bodypainting per campagna pubblicitaria hifun-hi-Sun
Głośniki zasilane są akumulatorkami, które po naładowaniu mogą grać przez 4 godziny bez przerwy.
Choć gadżet jest bardzo interesująco zaprezentowany, to mam nadzieję, że nie rozpowszechni się szczególnie na polskich plażach. Czterdzieści ręczników, z których dobiega czterdzieści różnych piosenek, to ostatnie, czego potrzebuję podczas relaksu nad wodą.
Swoją drogą pewnie nie musielibyśmy długo czekać na pierwsze nastolatki, które w pojazdach komunikacji miejskiej słuchają muzyki z ręczników. Nie wiem, czy byłbym w stanie to znieść, nawet gdyby wyglądały tak jak dziewczyna prezentująca Hi-Sun.
Źródło: Toxel