Hi‑Sun - popatrzmy sobie na głośniki [wideo + 18]
Od razu zaznaczam, że jeżeli spodziewacie się ekstremalnie pikantnego spotu reklamowego, to raczej się zawiedziecie. Mimo wszystko nie możemy polecić nagrania z modelką topless niepełnoletnim gadżetomaniakom.
07.06.2011 | aktual.: 11.03.2022 11:31
Od razu zaznaczam, że jeżeli spodziewacie się ekstremalnie pikantnego spotu reklamowego, to raczej się zawiedziecie. Mimo wszystko nie możemy polecić nagrania z modelką topless niepełnoletnim gadżetomaniakom.
Wszystkich pozostałych zachęcam do oglądania ręcznika Hi-Sun. Ten fascynujący gadżet to krzyżówka plecaka, ręcznika plażowego i głośników stereo, do których można podłączyć iPhone’a lub inne urządzenie z wejściem na minijacka.
Veronica Ciardi video completo in bodypainting per campagna pubblicitaria hifun-hi-Sun
Głośniki zasilane są akumulatorkami, które po naładowaniu mogą grać przez 4 godziny bez przerwy.
Choć gadżet jest bardzo interesująco zaprezentowany, to mam nadzieję, że nie rozpowszechni się szczególnie na polskich plażach. Czterdzieści ręczników, z których dobiega czterdzieści różnych piosenek, to ostatnie, czego potrzebuję podczas relaksu nad wodą.
Swoją drogą pewnie nie musielibyśmy długo czekać na pierwsze nastolatki, które w pojazdach komunikacji miejskiej słuchają muzyki z ręczników. Nie wiem, czy byłbym w stanie to znieść, nawet gdyby wyglądały tak jak dziewczyna prezentująca Hi-Sun.
Źródło: Toxel