IE 6 to przeterminowane mleko - nowa kampania Microsoftu

IE 6 to przeterminowane mleko - nowa kampania Microsoftu

IE 6 to przeterminowane mleko - nowa kampania Microsoftu
Paweł Żmuda
14.05.2010 18:00

"Nie chcesz pić dziewięcioletniego mleka, dlaczego korzystasz z dziewięcioletniej przeglądarki?", pyta Microsoft w swojej najnowszej kampanii zwróconej do użytkowników Internet Explorer 6. Marketingowcy z Redmond twierdzą, że spożywcze porównanie przekona ludzi do pobrania IE8, którego największą zaletą ma być bezpieczeństwo.

"Nie chcesz pić dziewięcioletniego mleka, dlaczego korzystasz z dziewięcioletniej przeglądarki?", pyta Microsoft w swojej najnowszej kampanii zwróconej do użytkowników Internet Explorer 6. Marketingowcy z Redmond twierdzą, że spożywcze porównanie przekona ludzi do pobrania IE8, którego największą zaletą ma być bezpieczeństwo.

Niekonwencjonalna kampania wystartowała właśnie w Australii i trzeba przyznać, że przygotowano ją całkiem nieźle.

[cytat]

"Gdy w 2001 roku zaprezentowaliśmy przeglądarkę Internet Explorer 6, była jednym z najbezpieczniejszych produktów w swojej klasie. Od tego momentu Internet ewoluował, a zabezpieczenia stosowane przez IE 6 stały się nieaktualne", czytamy na specjalnej stronie przygotowanej przez MS.[/cytat]

Badania prowadzone przez firmę Net Applications wskazują, że z IE6 wciąż korzysta około 18% użytkowników Sieci. Jednym z głównych powodów powszechnego użytkowania starej przeglądarki jest to, że została ona mocno zintegrowana z ciągle popularnym Windowsem XP.

Microsoft dobrze reaguje na wszystkie akcje przeciwników swojego starego produktu. Walcząc z otwartą przyłbicą ma nadzieje na przekonanie użytkowników do nowych programów z Redmond. Ciekawe, czy w związku z zakończeniem wsparcia technicznego dla Windowsa XP możemy spodziewać się podobnej akcji.

Źródło: microsoft

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)