IE 6 to przeterminowane mleko - nowa kampania Microsoftu

"Nie chcesz pić dziewięcioletniego mleka, dlaczego korzystasz z dziewięcioletniej przeglądarki?", pyta Microsoft w swojej najnowszej kampanii zwróconej do użytkowników Internet Explorer 6. Marketingowcy z Redmond twierdzą, że spożywcze porównanie przekona ludzi do pobrania IE8, którego największą zaletą ma być bezpieczeństwo.

IE 6 to przeterminowane mleko - nowa kampania Microsoftu
Paweł Żmuda

"Nie chcesz pić dziewięcioletniego mleka, dlaczego korzystasz z dziewięcioletniej przeglądarki?", pyta Microsoft w swojej najnowszej kampanii zwróconej do użytkowników Internet Explorer 6. Marketingowcy z Redmond twierdzą, że spożywcze porównanie przekona ludzi do pobrania IE8, którego największą zaletą ma być bezpieczeństwo.

Niekonwencjonalna kampania wystartowała właśnie w Australii i trzeba przyznać, że przygotowano ją całkiem nieźle.

[cytat]

"Gdy w 2001 roku zaprezentowaliśmy przeglądarkę Internet Explorer 6, była jednym z najbezpieczniejszych produktów w swojej klasie. Od tego momentu Internet ewoluował, a zabezpieczenia stosowane przez IE 6 stały się nieaktualne", czytamy na specjalnej stronie przygotowanej przez MS.[/cytat]

Badania prowadzone przez firmę Net Applications wskazują, że z IE6 wciąż korzysta około 18% użytkowników Sieci. Jednym z głównych powodów powszechnego użytkowania starej przeglądarki jest to, że została ona mocno zintegrowana z ciągle popularnym Windowsem XP.

Microsoft dobrze reaguje na wszystkie akcje przeciwników swojego starego produktu. Walcząc z otwartą przyłbicą ma nadzieje na przekonanie użytkowników do nowych programów z Redmond. Ciekawe, czy w związku z zakończeniem wsparcia technicznego dla Windowsa XP możemy spodziewać się podobnej akcji.

Źródło: microsoft

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.