"Inteligentne" reklamy

"Inteligentne" reklamy19.12.2008 09:15
"Inteligentne" reklamy
Piotr Garbat

Gorączka przedświątecznych zakupów trwa. Większość z nas właśnie w tym okresie wyrabia roczny limit wizyt w sklepach, ale technologia HDTV i płaskie ekrany nie opuszczają nas nawet podczas tej gonitwy. Japońscy inżynierowie opracowali „inteligentne" wyświetlacze reklamowe. Urządzenie zbudowane jest z dużego 46 calowego wyświetlacza LCD, kamery oraz systemu rozpoznawania, analizy twarzy oraz zarządzania treścią reklam.

Gorączka przedświątecznych zakupów trwa. Większość z nas właśnie w tym okresie wyrabia roczny limit wizyt w sklepach, ale technologia HDTV i płaskie ekrany nie opuszczają nas nawet podczas tej gonitwy. Japońscy inżynierowie opracowali „inteligentne" wyświetlacze reklamowe. Urządzenie zbudowane jest z dużego 46 calowego wyświetlacza LCD, kamery oraz systemu rozpoznawania, analizy twarzy oraz zarządzania treścią reklam.

Urządzenie to na podstawie obrazu twarzy z kamery potrafi rozpoznać płeć i wiek osoby oglądającej i dostosować zestaw reklam dla danej grupy docelowej. W trakcie wyświetlania badane są reakcje potencjalnych klientów na wyświetlane treści które mogą być na ich podstawie modyfikowane. Rozwiązanie wydaje się bardzo ciekawe zarówno ze względu na stosowaną analizę jak również walory użytkowe. Może coś w końcu uwolni nas od oglądania irytujących reklam proszków do prania.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)