Interface Need for Speed: World Online i kilka ciekawostek
Powyższa fotografia przedstawia wygląda interface'u z gry Need for Speed World Online, której nadejście zapowiadaliśmy jakiś czas temu. Czy czegoś on Wam nie przypomina? Dokładnie. Jest to trasa z Need for Speed Most Wanted, miejscowa autostrada, która znajduje się nieopodal stadionu i tunelu. Czyżby więc producenci odwoływali się do najlepszej części NFS ever?
27.02.2009 18:21
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Powyższa fotografia przedstawia wygląda interface'u z gry Need for Speed World Online, której nadejście zapowiadaliśmy jakiś czas temu. Czy czegoś on Wam nie przypomina? Dokładnie. Jest to trasa z Need for Speed Most Wanted, miejscowa autostrada, która znajduje się nieopodal stadionu i tunelu. Czyżby więc producenci odwoływali się do najlepszej części NFS ever?
Poniżej wypowiedź jednego z producentów gry, Scotta Henshawa:
*Kluczem do konceptu NFS World Online jest interfejs, który został stworzony całkowicie od podstaw w taki sposób, aby świetnie mógł dopasować się do architektury gier PC. Zamiast tradycyjnego, konsolowego widoku gry zdecydowaliśmy się wprowadzić gadżety, którymi będą mogli sterować sami użytkownicy (widgety? - dop. red.). System pozwala graczowi decydować, jakie komponenty zechce on dodać do swojej gry. Są one bardzo mobilne i posiadają wiele opcji: można je umieszczać w granicach okna z grą lub też gdzieś poza nim. Wielu graczy ma dziś conajmniej dwa monitory, więc opcja ta pozwala utrzymać okno z grą całkowicie czyste, bowiem gadżety można przerzucić na inny ekran. Wydaje nam się, że nadszedł czas, aby gracze komputerowi otrzymywali gry, w których to oni mogą decydować na temat wyświetlanych na ekranie informacji. *
Brzmi to ciekawie, nieprawdaż?
PS. Najbardziej jednak ciekawi mnie obecność tej miejscówki z Most Wanted. Gdyby rzeczywiście seria powróciła do "korzeni" mogłoby to się okazać strzałem w 10-tkę...
Źródło: autogaming