Internauci nabijają się z "nowej" reklamy Google

Kilka dni temu podczas finałowego meczu amerykańskiej ligi NFL Google wyemitowało w telewizji spot reklamowy. Promowało wyszukiwarkę i jednocześnie amerykańsko-francuską przyjaźń ;). Niestety z materiałem trafiło jak kulą w płot.

Internauci nabijają się z "nowej" reklamy Google
Andrzej Biernacki

Kilka dni temu podczas finałowego meczu amerykańskiej ligi NFL Google wyemitowało w telewizji spot reklamowy. Promowało wyszukiwarkę i jednocześnie amerykańsko-francuską przyjaźń ;). Niestety z materiałem trafiło jak kulą w płot.

Najpierw przypomnijmy samą reklamę:

Parisian Love

Podsumowując: Amerykanin znajduje miłość w Paryżu. Najpierw szuka informacji o studiach za granicą, potem pyta o kawiarnie. Wreszcie chce wiedzieć, jak zaimponować francuskiej dziewczynie. Znajduje pracę w Europie, na koniec wpisuje do Google: "Jak zmontować dziecięce łóżeczko?".

Wszystko to jest oczywiście bardzo słodkie. Niestety dość stare. Materiał znajduje się w YouTube od listopada 2009 roku. Google zostało więc skrytykowane za serwowanie telewidzom "resztek ze stołu".

Zaledwie dwa dni po emisji w sieci pojawiła się pierwsza parodia reklamy. Motywem przewodnim są zapytania "nieplanowana ciąża" i "jak przekonać kogoś do zażycia pigułki wczesnoporonnej". Bohater spotu przegrywa - w końcu wpisuje znaną frazę "Jak zmontować dziecięce łóżeczko?" ;).

Klipu nie ma niestety na razie w YouTube. Można go obejrzeć w serwisie UCBComedy.

Źródło: TechCrunch

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.