Internauci nabijają się z popularnych reklam Windowsa 7

Jesienią 2009 roku Microsoft przygotował serię reklam Windowsa 7. Spoty zatytułowane "My Idea" miały promować nowy system operacyjny, podkreślać jego prostotę i fakt, że w przeciwieństwie do Visty spełnia oczekiwania klientów. Teraz doczekaliśmy się parodii kampanii Redmond.

Internauci nabijają się z popularnych reklam Windowsa 7
Andrzej Biernacki

Jesienią 2009 roku Microsoft przygotował serię reklam Windowsa 7. Spoty zatytułowane "My Idea" miały promować nowy system operacyjny, podkreślać jego prostotę i fakt, że w przeciwieństwie do Visty spełnia oczekiwania klientów. Teraz doczekaliśmy się parodii kampanii Redmond.

Najpierw przypomnijmy jeden z bardziej znanych oryginałów:

Klienci Microsoftu mówią w spocie czego chcą. Zazwyczaj trzymają jednak swoje oczekiwania w ryzach ;). Zupełnie inaczej wygląda to w tym materiale:

Najbardziej podoba mi się pani doktor, która chce szczekać jak pies i mieć pancerz żółwia :D.

Na deser wrzucam jeszcze jedną "akcję reklamową" produktu Microsoftu. Japoński Windows 7 Whopper - 800 gramów mięsa i ponad 2 tysiące kalorii:

Źródło: Mashable

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)