Internauci nabijają się z popularnych reklam Windowsa 7

Internauci nabijają się z popularnych reklam Windowsa 724.02.2010 12:06
Internauci nabijają się z popularnych reklam Windowsa 7
Andrzej Biernacki

Jesienią 2009 roku Microsoft przygotował serię reklam Windowsa 7. Spoty zatytułowane "My Idea" miały promować nowy system operacyjny, podkreślać jego prostotę i fakt, że w przeciwieństwie do Visty spełnia oczekiwania klientów. Teraz doczekaliśmy się parodii kampanii Redmond.

Jesienią 2009 roku Microsoft przygotował serię reklam Windowsa 7. Spoty zatytułowane "My Idea" miały promować nowy system operacyjny, podkreślać jego prostotę i fakt, że w przeciwieństwie do Visty spełnia oczekiwania klientów. Teraz doczekaliśmy się parodii kampanii Redmond.

Najpierw przypomnijmy jeden z bardziej znanych oryginałów:

Klienci Microsoftu mówią w spocie czego chcą. Zazwyczaj trzymają jednak swoje oczekiwania w ryzach ;). Zupełnie inaczej wygląda to w tym materiale:

Najbardziej podoba mi się pani doktor, która chce szczekać jak pies i mieć pancerz żółwia :D.

Na deser wrzucam jeszcze jedną "akcję reklamową" produktu Microsoftu. Japoński Windows 7 Whopper - 800 gramów mięsa i ponad 2 tysiące kalorii:

Źródło: Mashable

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)