Internetowe drukarki zasypią nas spamem?

Internetowe drukarki zasypią nas spamem?
Przemysław Muszyński

18.06.2010 16:03

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Drukowanie poprzez "chmurę" to stosunkowo nowy pomysł Google, który podchwyciło też HP. Firma podpisała umowę z Yahoo! w myśl której będzie emitować reklamy na wydrukach pracujących w chmurze urządzeń. Czy to trochę nie za wiele?

Drukowanie poprzez "chmurę" to stosunkowo nowy pomysł Google, który podchwyciło też HP. Firma podpisała umowę z Yahoo! w myśl której będzie emitować reklamy na wydrukach pracujących w chmurze urządzeń. Czy to trochę nie za wiele?

Kilka dni temu Hewlett-Packard wprowadził na amerykański rynek drukarkę HP Photosmart Premium. Urządzenie jest ciekawe nie tylko dlatego, że wykorzystuje technologię "chmury", a do tego cały czas pracuje podłączone do internetu, łącząc się z domowym routerem. Posiada również pewną, bardzo interesującą funkcję. Pozwala bowiem na automatyczny wydruk internetowych wydań najpopularniejszych gazet w USA. Funkcję tą można szeroko modyfikować, np. ustawiając godzinę o której na naszym biurku pojawi się świeża gazeta.

Jak informuje ComputerWorld.com okazuje funkcja ma drugie dno: HP podpisało bowiem z Yahoo! umowę na dostarczenie treści reklamowych do tego typu wydruków. Zdaniem firmy reklamy nie powinny przeszkadzać czytelników, którzy przywykli już do ogłoszeń w gazetach.

Nie da się ukryć, że tego typu rozwiązanie jest dość kontrowersyjne. W szczególności, jeśli pomyśli się o tym, kto musi zapłacić za służący do drukowania tusz. Pytanie brzmi, kiedy pojawią się drukarki umieszczające reklamy na wydrukach biznesowych lub prywatnych?

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także