Jak będzie wyglądał marketing internetowy w 2010 roku?

Dziś specjaliści od marketingu dwoją się i troją, aby wymyślić wydarzenie, czy reklamę, która byłaby w stanie poruszyć, zaszokować, czy choćby zainteresować potencjalnych nabywców produkty, czy użytkowników serwisu. Jak wielka jest siła Internetu możemy przekonać się patrząc na rosnący udział reklam internetowych na rynku chociażby polskich mediów (tylko nakłady na reklamy w telewizji i magazynach są dziś większe niż na Internet).

Jak będzie wyglądał marketing internetowy w 2010 roku?
Grzesiek Powalski

Dziś specjaliści od marketingu dwoją się i troją, aby wymyślić wydarzenie, czy reklamę, która byłaby w stanie poruszyć, zaszokować, czy choćby zainteresować potencjalnych nabywców produkty, czy użytkowników serwisu. Jak wielka jest siła Internetu możemy przekonać się patrząc na rosnący udział reklam internetowych na rynku chociażby polskich mediów (tylko nakłady na reklamy w telewizji i magazynach są dziś większe niż na Internet).

Co czeka nas za parę lat, jeśli portale społecznościowe rozrosną się, a marketing wirusowy zyska jeszcze bardziej na popularności? Jak daleko są w stanie posunąć się ludzie, by zareklamować swój produkt? Poniższy filmik wyjaśnia wszystko. Może po jego obejrzeniu zechcecie przyjrzeć się bliżej swojej drugiej połówce.

Goodbye, Mary*

Źródło: TheNextWeb

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)